Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

attraktive produkter til realisering

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen,

Jeg skriver et indlæg på denne portal, da vi besidder en række gode outlets som sikkert vil være af interesse for mange små og mellemstore virksomheder.

Vi har de gennem de sidste 6 år eksisteret som en klassisk engros / distributør virksomhed, men har 1/1 iværksæt en ny handleplan for selskabet på baggrund af senest års udvikling. Da vi overgår til alene at varetage sourcing og distributionsopgaver for vores eksisterende kunder, samt evt. nye med tiden, skal vi derfor have realiseret en del af vores varelager.

Vores sortiment spænder idag vidt, da meget stammer fra sourcing projekter hvor bestillingsenheden altid har været +5% af kundens ønske, for at imødekomme evt. problemer. Dertil kommer en række faste aftagningsaftaler indenfor vores primære forretningsområde.

Produktsegment 1 - primære område:  (også mulighed for fremtidige faste handelsaftaler)

Tekstil og accessories fra anerkendte brands (vi holder selv en del eksklusiv aftaler / agentaftaler ). Eksempler på disse; Gucci, Prada, Ralph Lauren, Valentino, Dolce Gabbanna - M.fl.

Produktsegment 2 - tidligere sourcing projekter: 

Tesktiler, Accessories, Legetøj og Køkkenartikler M.fl

Vi er både interesseret i henvendelser på små og store lots. Prisen for den del af vores lager der skal realiseres er ikke nødvendígvis mængdeafhængig, da prisen er på et niveau hvor der ikke kan forhandles.

Der er naturligvis mulighed for forhandling på fremtidige faste samhandelsaftale.

Der er mulighed for kreditaftaler på mindre lots, på større lots kun ved potentielt fremtidigt samarbejde.

Alle bestillinger leveres fragtfri i Danmark.

Skulle ovenstående have vakt din interesse er du meget velkommen til at kontakte os.

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 19:06

Det har da vækket min interresse lidt.

Kan der også være til om hvor fx. jeg sælger produkterne for jer, og så evt. i sender og det hele. Så i har lageret og i sender varene. Så i måske indsætter en gang om måneden mine procenter. Eller vil i kun have gang i noget hvor man køber nogle varer og så betaler for varene?

- David

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:08

Sælger i plejeprodukter? Har i mulighed for dropshipping?

dbh

Rasmus

rasmus@scheuer-larsen.com

Tilmeldt 8. Jan 09
Skrevet kl. 19:16

Det er desværre ikke aftaler vi tilbyder. På vores primære forretningsområde arbejder vi alene B2B med de kollektioner vi får dem hjem.

Der er kun den del af vores lager der skal realiseres vi sælger ud "til alle" om så at sige. Ingen vare sælges under kollektions eller kollimængde.

Tilmeldt 8. Jan 09
Skrevet kl. 19:21

Rasmus Scheuer-Larsen:

Sælger i plejeprodukter? Har i mulighed for dropshipping?

dbh

Rasmus

rasmus@scheuer-larsen.com

Vores sortiment rummer desværre ikke plejeprodukter, dog har vi 2 gange årligt parfumer et sortiment af eau de toiletter og eau de parfumer fra anerkendte producenter - Boss, CK, Armani, Roma, Ralph Lauren etc. Mængderne og sortimentet er dog meget varierende.

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 22:50

Hej

Er der mulighed for at få en mere detaljeret specifikation over jeres varer.

Jeg har et funktions dygtig butik (tøj) som er lukket, jeg overvejer at åbne butikken igen som en Outlet. Vil jeres varer passe godt ind i sortementet for sådan en butik.

mvh

Hilbert Dam hilbert-dam@hotmail.com

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 22:58

Hej

Hvilken slags køkkenartikler har i på lager? ved godt det måske er den mest kedelige kategori af dem i har beskrevet, men det er dette der passer bedst ind i vores forretning.

Ser frem til at høre fra dig.

MVH

Bendtsen

Fra Odense
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:32

Jeg vil gerne høre mere om jeres accessories og legetøj - evt. også køkkenartikler. Kan jeg få oversigter, fotos og priser tilsendt på holmstrup25@gmail.com

Marion

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 19:58

Hej,

Jeg vil meget gerne høre mere om jeres tekstiler, især Ralph Lauren.

Skriv gerne til: casperblom@live.dk

Casper.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)