Jeg har netop lanceret min webshopwww.aarrishus.com og vil meget gerne bede om jeres kommentarer med hensyn til brugervenlighed, udseende og navigation. Aftalen med PBS om Dankort, VISA, Mastercard osv. er netop gået igennem, så det skulle gerne komme til at køre i løbet af de næste par dage. Med hensyn til produktbeskrivelserne, så er de ikke gennemarbejdede, da jeg først lige har fået det hele lagt ind - så indholdet er jeg i gang med at arbejde med - og gør det selvfølgelig løbende af hensyn til Google.
Normal
0
21
false
false
false
DA
X-NONE
X-NONE
MicrosoftInternetExplorer4
Hej Eva
Tillykke med shoppen. Lige hurtigt inden jeg er på vej ud af døren.
Virker overskuelig
Hvad med nogle tilbud på forsiden og/eller konkrete produkter. Noget der
fanger med det samme. Kategoriinddelingen synes jeg er fin bare at have i
menuen og så bruge forsiden til noget mere spændende.
Har ikke velkommen-tekst og nyheder fra dig (lige pt. PBS aftalen) blandet
sammen med det på forsiden. Bliver rodet og negative nyheder som PBS skræmmer
folk væk.
På min widescreen skærm skal jeg rulle ned for at se indholdet i kurven..
ikke godt. Smid den i toppen af siden
Have en tilbuds/kampagne-underside i din menu.
Hov gik lige op for mig at boksene på forsiden ikke er kategorier, men
faktisk links til produkter.. nogle af dem i hvert fald. Men ryd op så det er
ens og hele linien. Eller del op så de tre øverste måske er tilbud, de
midterste er de produktkategorier du sælger mest af osv.
nå nu må jeg smutte..keep up the good work.. du er meget langt.
Jeg har nogle enkelte forbedringsforslag. Du skal have nogle produkter (tilbud eller top-produkter) ind på forsiden. Du er nødt til at fange dine kunders opmærksomhed med det samme, og det vil nogle gode produkter hjælpe med til.
Derudover skal man klikke alt for mange gange for at se et produkt. Du har mange underkategorier, som du kan skrotte, og det synes jeg du skulle gøre. Man vil gerne hurtigt finde sit produkt, i stedet for at overveje, hvor man nu skal trykke.
Og så skal du have priser på produkterne INDEN man har klikket sig ind på dem. Jeg ville nok forsvinde hurtigt fra siden, hvis jeg fik mistanke om, at du gemmer priserne sådan.
Mange tak for dine kommentarer, hvilke underkategorier ville du skrotte?
Jeg har ikke nogen bestemt i tankerne, men lad os eksempelvis tage "Tøj til kvinder". Herunder har du 3 undermenuer med i alt 7 produkter. Disse 7 produkter kan du sagtens samle direkte under hovedmenuen og vupti, så sparer brugerne nogle klik.
Jeg vil tilslutte mig jubelkoret og sige at dine shop er både køn og overskuelig. :-)
Hvis jeg designmæssigt skal foreslå noget, syntes jeg at dit logo og "sidehovedets" design er virkelig flot, og passer ret perfekt til din butik. Jeg syntes ikke elementerne på din side matcher hundrede procent med den stil du har slået an i sidehovedet. Det er ligesom om det er lidt mere firkantet. Det er selvfølgelig sådan som html som udgangspunkt ser ud, men jeg tror godt man kunne forsøge at bløde det lidt op. Man kunne måske også genbruge din "snegl" fra toppen, eller i hvert fald noget lidt mere buet og blødt. Det tror jeg ville pynte og gøre det mere "helt".
Rent funktionelt, vil jeg give indlægget ovenfor ret i det omkring unermenuer, men ellers syntes jeg det fungerer godt. Det eneste jeg ville ønske mig var måske en boks hvor man nemt kunne tilmelde sig nyhedsbrevet. Du er jo ikke den eneste økologiske net-butik, og du vil helt sikkert gerne have så mange potentielle kunder på nyhedsbrevet, så de lige bliver husket på at det er DIG de skal handle hos en gang imellem, og måske også lige får et tilbud med på vejen som ekstra motivation.. :-)
Held og lykke med det. Jeg syntes du har et super udgangspunkt.
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.
Har du forresten E-Pusher ? Har ikke selv en webshop, men har kun hørt/læst godt om den. Den skulle være biblen for iværksættere med webshops. Start evt. en en gratis light version.