Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter fonde

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for jeres indlæg. grunden til jeg ikke rigtig har fortalt om ideen er vel frygtet for dne skal blive snuppet i mellemtiden mens vi stadig arbejder på den:)

ang. carstens indlæg så hvis vores plan bliver gennemført på den måde vi havde regnet med bliver det ikke nødvenidgt at reklamere for os selv, men tak for dit indlæg og beskrivelse af forretningsplan.

og til den sidste karstens indlæg, jeg tror det er måde vi skal gøre det på. synes det lyder som en rigtig god ide og tak for linket. =)

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 12:17
Syntes også det kunne være en god idé lige at høre lidt om hvad det er
i gerne vil have lavet på siden, bare sådan for lige at få et billed af
hvor mange timer det kan tage at lave.. I behøver jo ikke forstælle
noget om selve konceptet, men bare nogle af de features der kommer til
at ligge på siden..

Desuden syntes jeg det lyder liiidt vildt med en side der skulle kunne
sælge sig selv, uden nogen form for markedsføring ?..hmm.. Men HVIS man
kan, glæder jeg mig sQ til at høre mere om det, eller se det :P hehe..

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 18:18
Uanset hvem du skal have fat i omkring dit website - så er du nødt til at fortælle, hvad den skal indeholde. Både funktions- og designmæssigt.

Hvis ikke projektet er for stort, kan jeg måske smide et par ledige timer efter det.. Men jeg har ikke nødvendigvis spandevis af dem

Du bliver nødt til at fortælle os, hvordan dit website skal indrettes.  

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 8. Jun 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:10
ang. det med at vi ikke skal markedsføre os er pga. vi kæmper med at gøre vores serviceydelse en obligatorisk del af hverdagen hos vores kunder.

projektet er stort, og nogle af de ting der skal smides i det er ting der nok ikk er så svært at programmere kunne jeg forestille mig, men det vores design som skal være virkelig tip top og hvis du er god til det matthias kunne det være fantastisk, men har ingen anelse om hvad det tager af tid osv. du ville selvf os modtage penge for det, men hjemmesiden skal laves i flash 7.0 er det vidst det hedder, det er vores IT chef der har styr på det område der :)

Tilmeldt 16. Jun 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 17:19
IT Chef - Det var da umiddelbart rimelig tidligt i har givet jer selv nogle fine titler

Jeg vil foreslå at i sætter jeg ned i et par uger, og får skrevet så meget ned omkring jeres projekt som muligt, samt eventuelt begynder at lave nogle tegninger/skitser over hvordan websitet skal se ud - Det vil være en klar fordel fremover, når i skal have fundet investorer, eller samarbejdspartnere.

Men siden det er et online koncept, vil jeg da med glæde kigge nærmere på det - Da jeg er på udkig efter nogle emner at investere i sammen med en af mine kammerater

Men du kan altid smide en e-mail til mig, hvis det er - Så kan vi da sludre videre...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)