Jeg prøver at få integreret Track & Trace i min web-shop, men jeg er åbenbart lid " langsom " for jeg fatter det ikke helt. Men måske sidder der en Amino broder ell. søster med den rette viden. På Post Danmarks hjemmeside står flg. instruktion : URL-adresse til Track & Trace oplysninger uden om Post Danmarks hjemmeside
Forklaring af URL-adressens indhold ”i_stregkode” er forsendelsen, der søges på. ”i_lang” er det sprog, statusmeddelelserne vises på , som returneres med IND=Dansk, INE=Engelsk ”sourceurl” er den Internetadresse, som "Søg igen"-knappen skal pege på. Bemærk, at alle 3 værdier skal udfyldes. Hvordan skal det forståes ? Er det hele ovennævnte " link " jeg skal sætte ind på siden eller ? Hvor skal jeg skrive hvad ? Jeg havde en forventning om at ,efter " link " var sat ind " poppede " der et skema op der var lige til at skrive i. lige som nedenstående.
Har jeg misforstået budskabet eller. Hjælp... Venligst Bakkeskoven.dk |
Ja... Hele linket.
Men sourceurl skal helst være en side i din butik, som indeholder en form hvor man indtaster nummeret. Så når man klikker "Søg igen", ryger man tilbage til din butik.