Hej Aminoer
Så er tiden inde, vi har vokset os størrer ikke store, men på vej.
Vi er en mindre metal virksomhed som er i vækst, derfor søger vi partner, til at deltage nu hvor vi står over for et stort trin i vores vej op. Derfor søger vi kontakt til eventuelle partnere, eller investor der søger en sikker investering. Vi befinder os i det midtjyske landskab, med gode forhold til motorvej, og Aarhus, Randers og Aalborg er inden for 45 min. Kørsel. Der er pt. To patenterede produkter tilhørende firmaet som forhandles til det offentlige. Der udover er der et demo projekt inden for miljø og energi, der testes frem til aug. 2009. derudover beskæftiger vi os med bygnings stål og dele der tilhørende. Vi har desuden en minder service aftale på borer regger og platforme.
Grunden til at vi søger på denne måde er ikke mindst de økonomiske tider hvor bankerne sover på deres penge, men og så at beløbets størrelse ligger lige på vippen hvor interessen for en investor er lille, og banken mener det er et stort beløb.
Partnere Hvis der er nogle der har interesse i et partnerskab, er det på basis af samarbejde begge veje så vi vil være i stand til at søge den fornødne kapital. Det vil sige at der skal laves kontrakter på ydelser hvor vi leverer produkter som i monterer, eller omvendt. Dette vil være et partnerskab over 3-5 år, som udgangspunkt, men man kan jo altid tage en snak undervejs.
Investor Til en investor kan vi tilbyde en anselig plads i firmaets regi, vi er en åben minded skarer af folk, der altid søger det helt rigtige produkt. Dette prøver vi at fremskaffe ved hele tiden at holde os ajour ført på de markeder vi bevæger os på, men er heller ikke bange for at lytte til andre med en ide. ’
Håber at der folk der kan hjælpe os, og ikke mindst vi kan hjælpe dem. Lyder dette som noget du, I eller jeres firma kunne bruge til noget ser jeg først og fremmest frem til at hører nærmere, og ikke mindst at få et fremtidigt samarbejde.
For mere info. Kontakt: mlhpartners@os.dk |
hej,
Jeg er ved at starte et firma som købe og sælge metal skrot til hele verden.
jeg bor i aalborg.
Jeg kan købe jeres skort eller måske blive partner.
Hvis du er intereserer i det, kontakt mig på:
novosk@gmail.com