Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis udsendelse af nyhedsbrev..

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen...


Som en del af et nyt projekt jeg er ved at lave, skal det være muligt at tilmelde sig sidens nyhedsbrev.. det eneste problem jeg har, er så bare lige, at jeg ikke har noget sted at sende nyhedsbrevet fra..
Har kigget på www.ebrev.info , men selv om man vælger den gratis pakke, skal man så ikke også betale for at sende ??.. Altså de der frimærker ??..

Nogen der kender nogle gratis nogen ? :D..

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Har jeg ikke forstået ret at du driver et hjemmeside firma? Burde du ikke selv kunne lave en mailingliste?

 

/Henrik Meyer

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Henrik,


Det var da lidt spøjst svar at komme med. Frænde tilbyde webdesign, altså design. Mailinglist går ind under programmering. Altså en helt anden boldgade.

Forventer du også kunstneren selv kan lave sin rammer eller sit lærred? Det er da to helt forskellige ting.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Præcist som Cygnet siger, er jeg designer, og ikke programør..
Kan klare det du lyster, indenfor design.. Men ved programering benytter jeg mig af en freelance programør, eller det Opensource CMS jeg benytter mig af (Websitebaker)..

Men tak for linket da.. :) ..

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tjener mailinglist kun på penge på de reklamer der er på deres side? Eller er der også reklamer i de mails man sender ud?
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/8/2006 9:36:08 PM
Forfatter: Nikolaj Astrup Madsen
Tjener mailinglist kun på penge på de reklamer der er på deres side? Eller er der også reklamer i de mails man sender ud?




Hmm.. Det var da egentlig et ret så relevant spørgsmål du kom med der..
kunne jeg da egentlig også godt tænke mig at høre, hehe..  
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis de har sponsorer nok, så vil der blive vist reklamer i bunden af dine mails - ja. Står alt sammen i deres FAQ.
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Kan anbefale www.campaignmonitor.com til udsending af mails. Super proff - og særdeles billigt.

 

Mvh

 

 

Jakob

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/8/2006 12:14:09 AM
Forfatter:Fraende Web/DESIGNS
Har kigget på www.ebrev.info , men selv om man vælger den gratis pakke, skal man så ikke også betale for at sende ??.. Altså de der frimærker ??..

Som udgangspunkt, jo - det kan dog gøres temmelig billigt, hvis du vælger C-frimærker, hvor du f.eks. kan sende 5000 e-mails for 300 kr.

Der er dog et alternativ, som vi endnu ikke har nået at få skrevet om på websitet: Hvis du kan leve med to tekstreklamer i dit nyhedsbrev (Google Adwords-størrelse), kan du sende kvit og frit. Skriv endelig på kundeservice at ebrev dot info, hvis du vil høre mere om den løsning. :)
Fra Nørrebro
Tilmeldt 2. Apr 06
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Et alternativ kunne være at benytte et bulk e-mail værktøj - eksempelvis  Mach 5 Mailer. Det er ikke meget sværere at betjene end en brødrister........

Mvh.

Kim Falkner

Brøndsholm
Dekoration på nettet

Selected Media - Online Marketing bureau 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)