Hej alle! Jeg er desværre nødt til selv at trappe ned/træde ud af det på grund af manglende tid, og søger derfor et par friske iværksættere der vil køre udlejningen videre. Bellevue strand er en af danmarks mest besøgte strande, med op til 500.000 strandgæster om året,og ligger i et område hvor købekraften er rigtig stor (strandvejen) så det siger sig selv at indtjeningspotentialet er rigtig stort. Som sagt har udlejningen eksisteret i tre år, hvorfor en god mængde stamkunder er oparbejdet og folk er blevet vant til og forventer at man kan leje vandcykler, solsenge etc. dernede. Det er virkelig en rigtig god mulighed for at tjene gode penge, samt have det sjovt og møde en masse glade mennesker!!.. og så er der garanti for at få sig en masse sol :) Så det jeg skal bruge er enten nogle der vil overtage forretningen eller nogle der har mod på at drive den videre for mig! Prisforslag 60.000 kr. Jeg mailer meget gerne fotos af forretningen samt yderligere info omkring kontrakter etc., hvis det har fanget din interesse! (kontakt mig på jaa@bolia.com eller direkte på tlf. 26274968) jeg glæder mig til at høre fra dig! |
Veletableret sommerforretning afståes!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)