Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame for Webfirma

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jer andre..

Nogen der har nogle gode ideer til hvordan jeg kunne reklamere lidt for min side www.fraende.dk og mit firma, Fraende Web|DESIGNS ???..

Min målgruppe er private og mindre firmaer..

Det jeg har gjordt indtil videre er:
Søgemaskine optimering.. Kommer ret godt frem på yderst relavante søgninger.. 1. 2. og 3. pladser er der en del af..

Derudover er jeg jo herinde, på Amino, hvor jeg også føler at jeg laver sådan liiidt reklame for mig selv..

Men altså.. nogle ideer ?..

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 08:26
money, money, money... Køb dig til reklame. Aviser, Radio, sponsorater i den lokale sportsklub.

Har du ingen penge, så giv din ydelse gratis væk og skab noget "Buzz" som det hedder sig så fint i den nye udgave af Iværksætteren

/Henrik

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:14
Ja - det er simpelt nok hvis du har en masse penge at skyde i
projektet. Men ellers så kan du gøre det at lave noget gratis for nogle
mennesker, eller skrive rundt til de sider (sportsklubber osv) som du
ikke syntes ser så flotte ud, og tilbyde dem et gratis design - mod at
de evt. linker/reklamerer for dig.

// Jesper Skov

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 12:19
Dato: 6/8/2006 8:26:02 AM
Forfatter: Henrik Meyer....
''Buzz'' som det hedder sig så fint i den nye udgave af Iværksætteren

/Henrik

Hmm.. Kunne jeg ikke få et link til den bog  ? :)..

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 12:36
Hehe - det er ikke en bog, men et månedsmagasin, ved navn
iværksætteren. Se www.ivaerksaetteren.dk - jeg kan dog anbefale dig
Dansk Iværksætter Forening, hvor du som medlem også modtager magasinet.
Du kan blive medlem her: www.d-i-f.dk ;-)

Du kan også melde dig ind som studievirksomhed, lige her: 
http://d-i-f.dk/Hvad_goer_vi/Studievirksomhed/Studiemedlem%20af%20DIF.aspx
- det koster kun 150 kr! Det vil sige halv pris, skriv en mail til
martin@d-i-f.dk og hils fra jesper skov :-P

// Jesper Skov

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 12:36
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 13:24
Hej Brian

Jeg ville tilbyde dig, at du kunne hente et eksemplar af Iværksætteren hos mig, for jeg har et par ekstra liggende. Iværksætteren er et rigtig udmærket blad, som Inloco glad og gerne promoverer, bare fordi vi kan lide det. Men inden jeg skrev, ville jeg se, om det er realistisk - så jeg tjekkede din hjemmeside, for at finde ud af, hvor I landet, du holder til. Det kunne jeg ikke finde. Jeg kunne heller ikke finde dig på cvr.dk. Så hvis jeg var kunde, ville jeg nu være flygtet langt væk. Jeg vil helst vide, hvor mine leverandører er. Det betyder noget for mulighederne i samarbejdet, om man kan mødes.

Det er meget tiltalende, at du har priser på din hjemmeside.

Hvis du vil sælge noget mere, skal du tænke meget på, hvem dine kunder er. Og de kunder, du har brug for, er måske ikke så gode til at finde dig på internettet. De har måske brug for dig, fordi internettet er fremmed jord for dem. Du skal tænke i andre baner også - ikke sælge sand i Saraha.

Jeg ville vælge en branche, som du har lidt forhåndskendskab, lave et databaseudtræk (og så var det jo synd, at du ikke var til mit nøgletalsmøde i går, hvor man fik den slags databaser stillet til rådighed næsten gratis :-), og så ringe rundt for at få nogle erfaringer med telefonsalg, måske sælge lidt og høre, hvordan dine ønske-kunder reagerer på dine priser etc. Det koster ikke andet end telefonsamtalen.

Der er også mulighed for at få hjælp fra dit lokale erhvervscenter, men siden jeg ikke ved, hvor du hører til, kan jeg ikke lede dig videre ind i systemet. Hvis du har den rigtige indgangsvinkel, vil du kunne få mange kunder igennem disse. Jeg fik mine første kunder ved at trykke en folder på min ink-jet-printer (HP - naturligvis, og den holder stadig efter 6 år), og så en rigtig, rigtig god hjælp fra en erhvervskonsulent fra et erhvervscenter.

Du kan også tjekke dine lokale aftenskoler, om de har kurser nok i EDB-ting, og evt. tilbyde at undervise der. Lønnen er ikke fyrstelig, men det er en løn, og det er fremfor alt netværk.

Netværk, som her på Amino, er meget gode. Jeg har fået flere leverandører og kunder igennem Amino, og to forfattere til kommende bøger. Det er ret fantastisk. Men det personlige møde er også meget væsentligt. Out and about - væk fra skærmen mindst to dage om ugen fra nu af og til ordrebogen ser fornuftig ud.

Mange hilsner

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 14:00
Hej Anette..

Mange tak for din lange vejledning :)..

Hmm.. Har du læst under "Firma Profil" ?.. Der står mit firma er lokaliseret i Billund..
Ved ikke om det er tilstrækkeligt at skrive det der, men det er det jo nok ikke hvis du ikke engang kunne finde det, hehe..

Har lidt overvejet at lave et nyt design på siden, og lave alle teksterne om, så den ikke kun henvender sig til folk der allerede er inde i www...

Men ja.. Jeg er fra Billund hehe.. Men tilbringer det meste af min tid i Vejle, så erhvervscenter der nok bedst.. Ved du om der er sådan noget der ??..

Til næste år skal jeg til at på HHX, hvor jeg skal gå på Inovations linien.. Så der lærer jeg nok også lidt om det med at markedsføre mig selv.. Renger f''ørst med sådan rigtigt at sætte firmaet igang og få mit CVR og sådan efter sommerferie, da jeg har mere tid til det der end jeg har nu..
Pt. går jeg nemlig på efterskole, hvilket gør det med at mødes med kunder ret svært :/ ..

Men hvis du har lidt vejledning til hvad jeg kan gøre efter sommerferien, så siger du bare til..

Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:36
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)