Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dana Web Stjæler Domæner

Side 5 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Dato: 09-12-2006 13:48:26 Forfatter: Www.NetSvindler.Dk
Hejsa

Nå, jeg kan se her er en ny kandidat til Www.NetSvindler.Dk

Og jeg kan allerede nu se at vi har et emne mere i DanaWeb som kommende ''aktør'' på Www.NetSvindler.Dk - for det er da godt nok grove løjer det her de har gang i.

Jeg håber så sandelig at din netsvindler hjemmeside er mere seriøs end det du giver udtryk for her og undersøger tingene til bunds inden de stempler folk. Det er et faktum at der er eller kan være brådne kar i alle virksomheder, som ikke nødvendigvis er tegnende for virksomheden. Her synes det ret åbenbart at du ikke har læst indlægget fra Danaweb/Kenneth.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Valby
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:26
Jeg har skam læst hans indlæg, Hr. Selvstændig med A/S på First North :)

Og det er da klart noget som vil blive undersøgt når den tid kommer, nu er der som skrevet først en Hr. Skovdal som trækker et spor så langt og bredt at man må korse sig, som er i søgelyset. 

Og du kan da være helt rolig, der bliver intet offentliggjort som ikke kan holde juridisk. 

Men jeg vil tilstå at jeg er træt af at se stolpe op og stolpe ned om svindel på nettet, det er snart lige meget hvor man kigger hen, så er der nogen der blevet taget i den forkerte - firmaet har ansvaret for de ansatte, så det der med at der er, eller kan være, brådne kar, den retfærdiggøre intet i denne sag.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 22:30
Dato: 08-06-2006 12:30:54
Forfatter: Helle

Han (kenneth vist nok) ville undskylde for den oplevelse vi havde fået af Dana Web.

At de ville frigive de forskellige navne promte, og han slog fast at Dana Web, ikke er et fusk firma, men et firma man kan regne med.

Da tråden pludselig blev aktiv igen, måtte jeg jo lige læse op og kontrollere. Hvad man siger og hvad man gør er åbenbart ikke altid det samme:
http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=frisoerde2.dk&submit.x=0&submit.y=0
http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=frisorde2.dk&submit.x=0&submit.y=0
:)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 22:49
Fint. Kan vi iøvrigt ikke få fjernet de - for mig at se - latterlige brugerbetegnelser som man bruger på dette forum og få nogle mere sigende brugerbetegnelser på i stedet.  

Jeg forstår ikke pointen i dit indlæg David

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 22:57
Dato: 10-12-2006 22:48:56
Forfatter: Skat & Råd

Jeg forstår ikke pointen i dit indlæg David

Spørger blev efter indlæggets oprettelse ringet op af Kenneth, direktøren i Dana Web. Han lovede, at de ville opgive alle domæner de havde registreret på vegne af spørger, da spørger takkede nej til deres tilbud om et "gratis" website, da hans firma ikke er et "fusk-firma", men et firma "man kan regne med". De ejer bare stadig domænerne - så kan man jo vurdere hvad det siger om Dana Web. :)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:04
Dato: 10-12-2006 22:48:56 Forfatter: Skat & Råd
Fint. Kan vi iøvrigt ikke få fjernet de - for mig at se - latterlige brugerbetegnelser som man bruger på dette forum og få nogle mere sigende brugerbetegnelser på i stedet. 

Det korte svar er nej.

Dbh Martin
Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 08:26
Sådan som jeg læser dit oplæg, har du ikke noget på det firma. Du ejer jo ikke de domæner for så kunne de jo ikke købe dem! Det jeg synes der er mærkeligt, er at i ikke selv havde købt de domæner da i startede virksomheden. Jeg synes ikke det er en god måde at drive virksomhed på, men jeg har svært ved at se det er ulovligt. Jeg kender ikke 100% loven på dette område, men jeg har selv et domæne www.megablocks.dk. Det er jo ikke fordi jeg selv sælger Megablocks, men dette gør det jo ikke ulovligt ;-)

Fra Valby
Tilmeldt 9. Dec 06
Skrevet kl. 23:00
Der er noget du har misforstået David, de står altså i rette navn...:)

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 23:45
Dato: 11-12-2006 22:59:47
Forfatter: Www.NetSvindler.Dk
Der er noget du har misforstået David, de står altså i rette navn...:)

Det afhænger vel af definitionen på rette navn - de er registreret af en Jenny og peger på Danawebs nameservere. :)

Fra Valby
Tilmeldt 9. Dec 06
Skrevet kl. 14:21
DNS har ingen betydning, den rettes ved et par klik på dk-hostmaster

Reg. og administrator + email har betydning, for det er dem der giver kontrollen over domænerne, og de info er de rette

Side 5 ud af 6 (60 indlæg)