Jeg søger nogle websites hvor i mener at designet er rigtig flot og det SKAL være et website hvor jeg kan se hvem som har stået for designet. Dette skal bruges til at finde en god designer til mit site.
Jeg har i dag stødt på et site som www.iFlirt.dk som jeg synes er ret fedt og som er lavet af nogle som kalder sig Midea.
Kan i komme med lignende sider som ser fede ud. Buzzwordet må vel være web 2.0
Jeg kan levere WEB 2.0 design , det er faktisk den stil som jeg holder aller mest af, og har eksperimenteret med det i lang tid, så du er velkommen til at kontakte mig på mail: yusuf@erdogmus.dk så kan vi finde ud af noget.
Nu er det sådan at designere er begyndt at bruge ordet MEGET, WEB 2.0 stilen er simpelt hen den stilart men ser mange steder hvor der er en masse effekter på designet, store knapper, stor tekst og meget mere.
Den design WEB 2.0 + Det indholdsmessige WEB 2.0 giver en mix som giver brugeren den bedste oplevelse på et site.
Så det har faktisk noget med design at gøre, men det er ikke min eller andres skyld at du ikke følger med...
Så det har faktisk noget med design at gøre, men det er ikke min eller andres skyld at du ikke følger med...
Inden du går hen og bliver alt for arrogant, så kan du jo overveje at "web 2.0" er et kæmpe buzz word, som bruges af alle, hvor alle samtidigt har forskellig opfattelse af hvad begrebet præcist dækker over :)