I inviteres alle til Viden i Værk - årets netværksmesse for vidensiværksættere mandag den 12. juni i Kulturhuset Islands Brygge i København. Messen åbnes 14.45 af Ritt Bjerregaard og kl. 16.00 går Martin Thorborg på scenen med sit foredrag om at være "Iværksætter til jeg dør". Derudover kan I møde 45 udstillende vidensiværksættere og netværk, høre andre oplæg om iværksætteri, vækst og konkollegaskab og selvfølgelig netværke, evt. ude på den solbeskinnede terasse, mens I får en øl og en sandwich.
Der er gratis adgang, og I kan læse mere her: www.viv2006.dk .
Det ser super ud. desværre må jeg melde afbud. Har netop vundet 2 billetter til Angola-Portugal i VM bold i Køln. Kommer først hjem sent mandag d. 12-6-06.
I ønskes en god dag, og sig endelig til, hvis en forhåbentlig succes bliver gentaget!!
Det var lige godt ... irriterende. Her melder man sig til et networkingarrangement og så kommer man samtidig til at udleverer sit sidste visitkort få dage før det skal afholdes. Nu håber jeg at mit gode samarbejde med en trykker kan hjælpe Vi ses der - med eller uden visitkort!
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline