Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Registrere .ru

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det bedst (mest pålidelige og god pris) at registrere et .ru domæne?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Sabro
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 21:10

Hvorfor vil du registrere et .ru domæne? Er min første tanke, og pålidelighed og pris. Der må jeh melde lidt pas. Jeg ville holde mig til et .dk eller .com, eller sågar .nu... Hvis det endelig skulle være.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:12
.ru-domæner kan du registrere direkte ved registret (RU-CENTER), hvor du er uafhængig af et ekstra registratorled og formodentlig også vil få den laveste pris. Omvendt kan du muligvis få en bedre service hvis du anvender en registrator der tilbyder .ru-domæner, uden du nødvendigvis skal betale meget mere for det, ligesom det kan være rart at have dine domæner samlet et sted hvis du har domæner under mange forskellige tld's registreret.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:16

Daniel H. Hemmingsen:

Hvorfor vil du registrere et .ru domæne? Er min første tanke, og pålidelighed og pris. Der må jeh melde lidt pas. Jeg ville holde mig til et .dk eller .com, eller sågar .nu... Hvis det endelig skulle være.

Fordi jeg skal lave et site der skal kunne bruges af de over 30 mill. der er online i rusland om "omegn". Derfor vil jeg gerne have et .ru så de "føler sig hjemme" på sitet der også bliver på russisk.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:27

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)