Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO minimums grænse for indhold ???

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 23. Dec 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tænkte lidt på om mængden af indhold på ens hjemmeside har betydning for seo. Altså om der skal være et minimum antal af ord på din hjemmeside før google syntes den har høj priortet. Eller er det nok det indhold der er har en stor relevans ?
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt tror jeg der er "for stor fokus" på hvad google syntes er dejligt. Ikke dermed sagt at det ikke er vigtigt, men lav nu noget indhold der er relevant for dem der skal læse skidtet.

Du kan lave en nok så fin SEO tekst der er noget værre lort at læse, og hvis dine brugere ikke gider læse skidtet hvorfor skal det så ligge højt i søgemaskinerne?

Skriv noget dine besøgende synes er godt, så skal du nok få credit for det (via links for eksempel).

Tilmeldt 23. Dec 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Tænkte bare på om det er nok at skrive 5 linjer, eller det kan betale sig for mig at lave 50
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan formulere det på 5 linier vil 50 linier give 45 liniers spild og det er der ikke nogen der gider læse.

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hurtigt svar: Ja...

mængden af ord på din side kan have betydning alt fra ord i h1- h2 og indholds tekst... alle de disse har nogle bestemte grænser for hvor mange ord er gode at bruge i google, dog vil jeg anbefale dig at prøve dig frem og se hvad der virker bedst for dig.

Så jeg vil ikke helt give folk ret som har svaret, hvis du har en side og du kun kan få 5 ord ud af det, men du kan finde 45 andre som evt er spild så brug dem, i sidste ende går det ud på at få besøg..  hvis du god til at sætte din side op, så folk gå videre eller nu gør det de skal gøre, kan du være du laver et salg mere.. og hvis du kun bruger 5 ord og ligger på side 20 frem for en tekst som gør du ligger side 1, så vil jeg mene tekst betyder meget..

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tekst har en stor betydning. Hvis du altid tænker på hvad der er bedst for dine brugere, vil det ofte tilfredsstille Google.

Det lader til at vi vil se en del tråde fra dig. Der er nogle stykker herinde der har stor viden om SEO, der nægter at debattere med anonyme, så jeg vil anbefale dig at give din identitet til kende.

Tilmeldt 23. Dec 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person
Har præsenteret mig selv som christian, hvis der er folk der er for højrøvede og selvoptaget til ikke at ville snakke på fornavn, så ønsker jeg sku ikke deres råd uanset hvor godt det er. Der er masser af andre steder at hente hjælp. Hva bliver det næste at man skal poste et cv !!! helt ærligt. til de folk der er sådan, hvis de eksisterer TAG JER SAMMEN. Så vigtig er du ikke.
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg er bestemt ikke vigtig, men jeg syntes det er en god ting lige at hilse pænt på folk og præsentere sig ved navn, inden man forventer folk gider bruge deres sparsomme fritid på at hjælpe dem.

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ro på... De har sikkert en god grund, og det har du nok også.

For lige at uddbybe mit svar: Der findes ingen faste "regler" indenfor SEO, og der er derfor ingen rigtig minimumgsgrænse. Men det bør være klart for de fleste, at jo mere tekst, desto flere keywords kan man liste ind og det er ideelt for optimering til long tail fraser. Søgemaskinerne kan sagtens indeksere og ranke hjemmesider, der slet intet indhold har - se bare på de mange hjemmesider, der er lavet i flash uden brug af cloaking.

Men tænk på brugeren først og fremmest. Sådan kommer du oftest længst. :-)

Tilmeldt 23. Dec 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person
Lars Bachmann:

Jeg er bestemt ikke vigtig, men jeg syntes det er en god ting lige at hilse pænt på folk og præsentere sig ved navn, inden man forventer folk gider bruge deres sparsomme fritid på at hjælpe dem.

Betyder det man skal have en bruger profil for at læse din blog ???
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)