Jeg har selv gået med de samme tanker, men skal det være, så skal alle kæderne ville samarbejde med sitet.
havde forestillet mig en side, hvor man vil kunne ligge daglivare i en kurv, og så trykke på en knap, hvorefter den billigste pris (butik) vil komme op, samt den samlede pris. Jeg kan godt se, at det vil give problemer hvis man f.eks. ikke lige har en netto rundt om hjørnet, men det skal så også være en mulighed at vælge hvilke butikker man vil søge under.
Hvis der er nogle herinde der er friske på projektet, så kan vi prøve om det vil kunne lykkedes. Jeg har en del tid i overskud i øjeblikket, så det vil ikke være dårligt at finde noget at komme igang med :) |
Jeg tror at i (kritikerne) undervurderer magten i tilbudsaviserne. Det må da være klart for enhver at hvis alle gode tilbud fra aldi, netto, super best, dagli' brugsen osv ligger tilgængelig på den her side så ville bilka (alle tænkte eksempler) da skyde sig selv i foden ved ikke også at melde sig til. At de ikke "gider" tvivler jeg stærkt på, de har et helt hold til at beskæftige sig med reklame hver eneste dag.