Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris for logo + eventuel hjemmeside

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Var ret sikker på jeg havde skrevet et svar herinde.. Kan ikke se det.. , nå skriver det igen så for en sikkerhedsskyld..

Jeg kan klare en komplet hjemmeside incl. logo og programmering i html med op til 8 undersider for 2.250kr. Leveringstiden er 7-10 dage. Design og logoer bliver lavet med henblik på branding.

Logo i sig selv koster 499kr. Hjemmeside 1999kr.  - Sammen 2.250kr.

Kontakt mig på ykv@fashionline.dk, msn: y_karlson@hotmail.com, mobil: 61 99 47 65

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej T -

Hvad skal du starte op, hvis man må spørger - vi laver alt inden for logo og web, måske vi kunne give en  ekstra, vi er altid klar på samarbejds-aftale hvis du har noget spændende :o)

du kan evt kontakte mig på www.semikolon-ad.dk oder md@semikolon-ad.dk

sås

MD

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress har intet med et CMS at gøre, det er og bliver blog-software.

 

 

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 04:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Som du kan se på de forskellige priser er der mange forskellige prisniveauer på logo design og webdesign. Det er ligesom med varerne i supermarkedet, at der findes forskellige kvaliteter og dermed priser. Det er ikke alle som vil købe den dyre leverpostej, men andre altid køber den :-)

Jeg siger ikke, at du altid får hvad du betaler for. Nogle gange kan man være heldig at finde en god designer til få penge, og andre gange får man noget bras, selvom man har betalt kassen. Men som regel er du nødt til, at betale en fornuftig timeløn, for at få en god designer. Jeg vil anbefale dig, at overveje dit budget og derefter se på de forskellige designeres porteføljer, og foretage dit valg ud fra det. Vi kan alle sammen love en helt masse, men porteføljen lyver som regel ikke.

Med hensyn til mine priser på logo design og webdesign, så varierer de også alt efter hvad du har behov for.
Logo design - fra 950 til 2.500 kr. ekskl. moms
Det er afgørende om du blot ønsker en grafisk opsætning af dit firmanavn, eller om du også ønsker et grafisk symbol. 

Webdesign - fra 4.000 til 7.500 kr. ekskl. moms
Prisen varierer alt efter om du ønsker Flash-elementer, CMS eller andre ting.

Håber det kunne hjælpe lidt, du er velkommen til at kigge forbi min grafiske portefølje på www.tinocordes.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 06:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Da tråden er over et år gammelt er det nok tvivlsomt om han mangler noget endnu ;)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Oskar Herrik Nielsen:

Logo + hjemmeside med Wordpress-cms = 1500 kroner.

http://www.herrikmedia.dk/?page_id=173

Hej Oskar

Hvis du kan tilpasse et WP template jeg har købt på www.templatemonster.com til noget i samme prisklasse, så må du meget gerne kontakte mig, da jeg er blevet brændt af af en anden herinde, der vist lovede mere end han kunne holde.

Jeg glæder mig til at høre fra dig :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke hører fra Oskar, skal du være velkommen til at kontakte mig på michael@skalspc.dk eller på tlf. 5124 2461 - så laver jeg et super godt Amino tilbud :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Grove:

Hvis du ikke hører fra Oskar, skal du være velkommen til at kontakte mig på michael@skalspc.dk eller på tlf. 5124 2461 - så laver jeg et super godt Amino tilbud :)

Jo tak Smile

Han har ikke svaret, men det er jo også kun et par timer siden, så man kan jo ikke forvente mirakler på ingen tid he he.

Hører jeg ikke fra ham, så prøver jeg at tage fat i dig.

Hilsen Morten

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Manden skal jo også have lov til at have et liv udenfor Amino.dk :)

Men du skal være velkommen i hvert fald :)

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)