Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjæp søges til udformning af salgsbrev

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har brug for hjælp til at få udformet et salgsbrev, som jeg kan sende ud til mine kunder, hvor jeg kan fortælle dem hvorfor de skal oprettes ved www.eat-it.dk

Så har du kreative evner og kan skrive noget folk gider læse er det måske dig jeg skal ha fat i... 

Fra København
Tilmeldt 10. Apr 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 23:03
Kære MHV

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at skrive dit salgsbrev.

Tidligere har jeg skrevet tonsvis af salgsbreve, bl.a. for Falck
Securitas, Atea, Base 1, Box de grønne bude m.m. Nogle meget kreativt
udformet, men andre også helt almindelige A4 breve. Hvordan det lige
netop skal gøres i din situation, kan vi eventuelt tale mere om, hvis
du er interesseret.

Du kan se noget det, jeg har lavet på www.joel.biz.

Håber jeg hører fra dig.

Mange hilsner

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:31
Det ligger også helt klart indenfor mit forretningsområde.

Jeg skriver klart og præcist til kunden.

Jeg sørger for klare handlingsanvisninger.

Jeg bliver ved med at rette, til du er tilfreds.

mvh Hans

Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:24
hvad koster det at få lavet sådan noget...

har desværre ikke kassen endnu men det kommer måske...

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:04
Jeg koster 850 kr. i timen, og jeg giver gerne fast tilbud efter en indledende snak, hvor jeg kan vurdere opgavens omfang. Hvis du får mig til at tro, at der kommer flere opgaver i halen senere, er jeg nok bedre til at give rabat, end hvis jeg regner med, at der kun er ét skud i bøssen.

Hvis du laver et rigtig godt oplæg, kommer vi langt på 1½-2 timer. Hvis jeg selv skal trække alle relevante fakta ud af en snørklet manual på 1200 sider, tager det lidt længere tid.

mvh Hans

Fra København
Tilmeldt 10. Apr 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:48
Jeg vil tro, det tager mig ca. 2 timer at skrive et standard salgsbrev, men det kommer selvfølgelig an på opgaven også.

Min timepris er 650 kr./timen og jeg giver også gerne et fast tilbud.

De bedste hilsner
Tilmeldt 18. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:09
Hej.

Jeg vil gerne hjælpe dig.

Jeg er studerende og læser kommunikation, men har efterhånden en hel del erfaring med tekstarbejde. Jeg har blandt andet lavet følgende:

Og så har jeg fra mine teenageår 4 års erfaring fra pizza-branchen

Hvis du sender mig et oplæg vil jeg kunne klare opgaven på et par timer. Ønsker du et mere gennemarbejdet salgsbrev og måske nogle ideer til indholdet bør vi nok mødes og så lægger der naturligvis flere timer i det. Jeg tager 250 kr. i timen.

Er der nogen særlig grund til at din hjemmeside starter med at vise fyn?

Med venlig hilsen

Maria Medard

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:20
Hej Maria

Konsulenterne i Medard - er det dig, eller er I flere?

Vil din pris på 250,- pr. time også gælde, hvis du skal fungere som underleverandør?

Hvordan har du udsendt salgsbrevet for NordicCall?

mvh Hans

Tilmeldt 18. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:49
Hej Hans.

Jeg har startet Medard Business Consulting sammen med min bror Thomas. Det er Thomas der, sammen med en række samarbejdspartnere, står for rådgivningen. Jeg tager mig af de praktiske kommunikationsrelaterede opgaver, men funger ikke som egentlig rådgiver.

Prisen gælder også hvis jeg fungerer som underleverandør, men ikke hvis det skal køres via Medard Business Consulting. Jeg er meget interesseret i at høre fra dig, hvis du er interesseret i et samarbejde (?).

Det jeg henviser til er en artikel, jeg har skrevet for NordicCall. NordicCall har selv stået for udsendelsen, men jeg mener, at det er gjort via et pressebureau.

Mvh. Maria

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:33
Hej Maria

Jeg har ingen aktuelle skriveopgaver, som jeg ikke selv kan håndrere, men jeg synes at 250 kr. er meget billigt, og hvis jeg kan fakturere 850 kr. pr. time, er der jo også en lille marginal til at jeg selv kan lave rettelser.

Jeg leder dog efter freelance fundraisere, der i samarbejde med mig kan fundraise på no-cure-no-pay-basis, så hvis det var noget, kunne du nok tjene en slat til at supplere SUen med.

Ang. pressemeddelelsen fra NordicCall.

Hvis jeg havde skrevet den, ville jeg sikre mig, at jeg vidste, hvordan den skulle formidles. Som pressemeddelelse har den for mig at se ingen værdi, og jeg vil næsten æde min hat på, at den ikke har været bragt i ét eneste medie. Det skyldes, at den er 100% produktorienteret. Der er tale om et salgsbrev og ikke en pressemeddelelse. Salgsbreve som det skal sendes direkte til modtageren, og der skal følges op. Ellers er værdien lig 0.

Venlig hilsen

Hans

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)