Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Funktioner til den idéelle Standard-webshop..

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer. Big Smile

Jeg overvejer bygge en standard shop, som kan bruges som udgangspunkt for de shops jeg udvikler. Spørgsmålet er nu hvilke features jeg skal have med, og hvad der i det hele taget er vigtigt. Målgruppen er "almindelige" webshops, store som små. Dog ikke dem der er så store at de får udviklet deres eget system fra bunden.

Mit overordnede mål er at få lavet en shop, hvor produktvisning, indkøbskurv og bestilling fungere rigtig lækkert. Derudover vil jeg meget gerne lave en back-end, med en tydelig opdeling af dagligdags features og opsætning. Tanken er at det skal være super enkelt at navigere rundt og gøre daglig dags tingene, mens alle avancerede ting som sjældent eller aldrig ændres er gemt mere af vejen. Det skal selvfølgelig også være nemt at ændre, men det skal ikke forvirre i dagligdagen. Tanken er at man aldrig får brug for at konsultere sin manual i dagligdagen.

Det meste ovenfor giver måske sig selv, men jeg ville alligevel lige slå det fast... Smile

Jeg har selvfølgelig læst Martin Thorborgs roste bog samt andre gode titler, og afprøvet demoer rundt omkring for inspiration. Derudover har jeg endevendt forskellige open-source shop-extensions, hvor der er masser af gode, sjove og til tider meget mystiske idéer til hvad en shop kan indeholde. Det er blevet til en ordentlig stak notater, skitser og idéer, som gerne skulle blive til en rigtig fed standard shop.

Men men men... Jeg vil meget gerne høre fra jer, hvad i gerne ville have for funktionalitet i en sådan webshop. Hvad er vigtigt? Fyr løs med alle de seje features i kan komme i tanke om, men hav gerne for øje at det er med henblik på en standardshop. Er der noget i savner i jeres webshop? Eller noget i absolut ikke ville undvære? Det kan være administrative features, reklameværktøjer, rabatordninger, kundeservicemoduler, etc....

Jeg glæder mig rigtig meget til at høre fra jer.

Venligste hilsner, og på forhånd tak for hjælpen.

Michael

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)