Hej amino'er Sidder i øjeblikket og tilføjer mulitiværktøj til min webshop og er stødt på en "sjov" lille udfordring. Foran mig har jeg et katalog med over 100 forskellige værktøjer, hvorad mange er det samme værktøj med men forskellige funktioner...en har nøglering en anden har ikke. Eller et multiværk tøj med få funktioner eller en med mange funktioner. Et eksempel kunne være en underkategori hvor jeg kan have 10 forskellige værktøjer som alle er 58 mm. men med forskellige funktioner. Nu har jeg valgt at ligge 3 af de 10 op, den mindste, mellemste og største....men spørgsmålet er om kunden ikke bare skal kunne vælge mellem dem alle? Så spørgsmålet/debatten går på hvad Jeres erfaringer er med overstående....skal jeg gøre det nemt for mine kunder at vælge eller bliver de ikke så nemt forvirrede som jeg går og tror? En anden ting er selvfølgelig mit varelager...til at starte med køber jeg hos leverandøren og sender derfra...men i længden skald et på lager og ligge og er ikke int. i 100 forskellige knive, hvis det kun er de 20 der sælger. |
Hvis jeg stod med dit problem ville jeg klart vælge med faglige øjne, du kunne med din egen faglige viden vurdere og vælge de mest brugbare også må folk følge dit råd, eller du kunne få de 10 forskellige værktøjer vurderet af fagfolk indenfor branchen og vælge de mest valgte værktøjer til din webshop og muligvis bruge det som salgsargument
Det kan jo også forvirre kunden at der er for meget at vælge imellem, få en forklaring på hvorfor kunden netop skulle købe det her produkt ud af de 10 der er på markedet