Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvstændig iværksætter søger webprogrammør til Internetprojekt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Dec 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har evnerne til at programmere i diverse internetsprog og er kompetent med bl.a. design af loginfunktioner med bankoplysninger etc., og dynamisk profildesign, og i øvrigt er klar til at udføre et stykke arbejde til gengæld for ikke overvældende økonomisk udbytte, har jeg en spændende og overkommelig opgave til dig.

Jeg er en ung selvstændig, som er ved at starte et nyt Internetprojekt op, og søger derfor en programmør til udviklingen af det. Som nævnt er din betaling for projektet ikke prangende, men vi kan eventuelt tale om en investorkomissionsordning, så du f.eks. i det første år vil få en del af overskuddet fra projektet.

Jeg søger helst en dygtig amatørprogrammør som er interesseret i at tjene lidt penge på dette stykke spændende arbejde.

Tak for din interesse
Med venlig hilsen

Niclas I. Larsen
nil@zoontours.com

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu er det jo de færeste der vil arbejde gratis, så jeg kunne godt tænke mig at hører nærmere om hvad projektet går ud på. Du kan sende mig en mail på lasse@hedeby.net med specifikation og evt. et budget for udvikling af sitet. Så skal jeg nok komme med mit tilbud på opgaven Smile

Jeg har i øvrigt stor erfaring med programmering af internet baserede løsninger.

Mvh.

Lasse Hedeby

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)