Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web hotel-- den billige af slagsen.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Nogen der har nogle forslag/erfaringer til et billigt webhotel, med fri trafik? 
Ved billigt, mener jeg dem i 10 - 30 kr pr md.

Sitet skal bruges til at hoste nogle video eksempler og så skal der køre lidt AdSense reklamer på.

Mvh Kristian Kettner  

Filmproduktion    Reklamefilm    Viral film   Web film    www.kettner.nu

Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 01:16
Jeg vil sige netplads.dk
Du har ikke sagt om hvor meget plads du skulle bruge så her om et...

Men hold dig fra web10, b-one, surftown og cliche du bliver næsten med 100% sikkerhed smidt af deres server p.g.a trafik & at du har videoer....

Fra web10:
Din konto webxxxxx ( domæne.dk ) er lukket med ojeblikkelig virkning, grundet misbrug af vores service.
Du kan skrive tilbage til denne mailadresse, for at faa aabnet FTPadgang midlertidigt, for at hente dine filer.
MVH Thoger, Talk Active

Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 02:29
Jeg kan anbefale dig www.PHPhotel.dk! Billigt og med rigtig god statistik...
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 07:00
Fri trafik findes ikke :) Selvom de så hårdnakket påstår det.

Jeg ville, når du har valgt webhost, skrive en mail og klare dit forbrug og at du har videoer, før du køber noget som helst.

Rigtig mange billig hosts har nemlig skrevet ind i deres foretningsbetingelser at man ikke må have video, mp3 og andre ting til download, samt at man ikke må belaste deres server for meget etc.

Derudover kan jeg dog anbefale www.unoeuro.dk som ejes af www.wannafind.dk begge har et rigtig godt ry i branchen, dog er wannafind nok en anelse for dyr for dig.

Jeg har dog ikke selv erfaringer med videor hos nogle af overnævnte udbydere.

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 09:27

Der betaler du engang, og derefter er der intet abonnement så fremt at du kan holde dig inden for det de stiller til rådighed... :-)

MVH Mette

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:40
Der betaler du engang, og derefter er der intet abonnement så fremt at du kan holde dig inden for det de stiller til rådighed... :-)

Så vidt jeg kan se koster det da minimum 39 kr. i året, de får det bare til at se gratis ud ved at kalde det et gebyr for "administration af .dk domæner". Det er vel stadig billigt, men det er da en underlig måde at pakke sine priser ind på :)
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Skrevet kl. 13:01
Ja det havde jeg da slet ikke set!!!

Hmm.. hvad indebærer et webhotel normalt?

Og er der nogen der kan svare på hvad man (buydomains) skal administrere når først domænet er købt og betalt? Er det mon noget korrespondence mellem buydomains og hostmaster?

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:21
Det der kunne være tale om var at pengene skulle dække DNS driften, så skule det dog undre en at de ikke tager gebyret på de andre domæner de sælger, men her har de formodentlig blot regnet gebyret med ind i selve prisen på domænet. Grunden til at de i så fald må putte det som et selvstændigt gebyr på DK-domænerne er at kunderne her efterfølgende vil blive faktureret et årligt gebyr af DK-Hostmaster for at eje domænerne, mens Buydomains ved de andre domæner står for at fakturere kunderne den årlige afgift, og de derfor selv kan prissætte de andre domæner som det passer dem.

Alternativt kunne det dække de omkostninger der har været forbundet med at de blev registrator af dk-domæner, det ville dog være en underlig (og uset) måde at inddrive de penge på.

Mit bud er at det blot er en måde at pakke deres abonnementspris ind på - det ville også være urealistisk hvis nogen solgte webhoteller der var gratis efter at have betalt oprettelse, det ville jo ikke holde i længden, de har jo også omkostninger de skal have dækket :)

39 kr. lyder dog stadig meget billigt hvis kvaliteten er god, så det er vel ikke nødvendigvis en dårlig handel - bare en underlig måde priserne er strikket sammen på.

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Skrevet kl. 13:40
Det er nu hellet ikke fordi jeg synes det er dyrt.. jeg synes bare det er en underlig måde at håndtere tingene på... når der står gratis webhotel på forsiden... så lyder det jo som om det er gratis...?

Men ok.. Altid læs det med småt... og jo.. 39 kroner er jo stadig billigt (men ikke gratis).

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 22:11
Hmm.. Vil du have hostet dine videoer og streamet dem ved din host ???..
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)