Jeg har i lang tid beskæftiget mig med grafik og programmering, og tilbyder nu hjælp til hjemmesider. Jeg er meget billig, og i kan spare en masse ved at lade mig om det. Jeg laver: 2d grafik, 3d grafik, og programmere webapplikationer og programmer. Der er priser fra 10-5000 kroner alt efter hvor meget jeg skal lave. Her er et par faste priser: 88x31 banner: 15 kroner Banner i hvilen som helst størelse: 50 kroner Alm. design inkl. html kodning og css: 200 kroner Avanceret grafisk design efter eget ønske: 500 kroner Cms system inkl. valgfrit design eller implementering i eget design: 1000 kroner Alm. gæstebog med admin panel med ip ban og ordban: 40 kroner Andre simple funktioner til gæstebog: 10 kroner pr. stk. Andre avancerede funktioner til gæstebog: 40 kroner pr. stk. Nyhedsststem med admin panel og kommentare: 100 kroner MySQL søgemaskine: 50 kroner Mailformular: 40 kroner Lommeregner: 20 kroner Webshop: 400 kroner Artikel system: 150 kroner Jeg har de billigste priser på nettet, de findes ikke billigere! Sikkerheden er 100% i top! Alt er w3 valideret! Instillation på din server! Alt i alt en professionel løsning. Du kan sende en mail til mig hvis du vil have lavet noget der ikke er i listen, og så finder vi en pris sammen! Jeg laver webapplikationer i PHP og mysql. Designs i html og css Og windows applikationer bliver kodet i java, c++ eller c#. Jeg kan stort set lave alt du beder mig om, og kan i de fleste tilfælde holde mig til en deadline. Hvis du er interesseret så kontakt mig på: kontakt@reanimation.dk Håber vi finder en løsning som passer lige til dig!
kom med nogle referencer, uden referencer er der ikke nogen der tager dig seriøst og slet ikke så lave som dine priser er. Det lugter meget af sort arbejde.
Hmm.. Hvis jeg var dig ville jeg nok poste nogle af dine referencer her.. Det er ikke alle potentielle kunder der gider til at sende dig en mail og det hele, bare for at se hvad du egentlig kan..
Burde være dig der var ivrig efter at vise hvor god du var, og derfor poste dem med det samme :/ ..