Hej alle :-) Jeg er freelancer indenfor grafisk design. Står du og mangler: logo visitkort brochure brevpapir web-design billedredigering ...eller andet, så kan jeg tilbyde min assistance. Jeg arbejder fuldtid på reklamebureau, men kan løse dine opgaver om aftenen og i weekenden. Kig forbi min hjemmeside og smid en mail hvis du er interesseret |
Tilbyder grafisk design
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Nu skrev jeg ikke "Tilbud på grafisk design" men at jeg "tilbyder" ;-) Jeg vil gerne give et tilbud, men skal lige have noget at gå efter. Med venlig hilsen Ronni |
Nej, men du postede dit indlæg i "Jeg har et godt tilbud til dig". Taler vi %, eller hvordan? |
Hej etrix Så tror jeg ikke helt du har forstået hvad jeg mente med tilbud. Læg mærke til, at du ligger dit indlæg i "jeg har et godt tilbud til dig" hvilket vel er meget beskrivende ![]() Der er over 3000 registrerede brugere, hvis vi alle skulle skrive hvad vi kan og alle som dig "bare" giver et godt tilbud, ville der jo hurtigt komme mange indlæg ikke!!! Derfor, kom med et tilbud vi kan forholde os til. |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)