Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konverteringsrate

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i længere tid undret mig over, at besøgende fra  andre søgemaskiner end google, har en konverterings % der er 2-3 gange højere end besøgende fra google, er der der andre der også oplever dette, og hvad kan forklaringen være?

Med venlig hilsen Steen

www.kirstensdyrebutik.dk

Mvh Steen Svalø

www.kirstensdyrebutik.dk Alt i dyreartikler. Alt i gravering. Alt i hundetegn. Alt i skilte.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:15

Er der forskel på de søgeord der fører de besøgende til dit website fra Google og de andre søgemaskiner? Hvis konverteringsraten er forskellig på de samme søgeord er det bemærkelsesværdigt.

Mvh Jesper Jørgensen

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:50
Hej Jesper
Ja de fleste søgeord har faktisk en højere konverterings % i f.eks yahoo, men der er jo en statistisk unøjagtighed, når man går ned på søgeords niveau, da der jo er flere tusinde flere, der bruger søgeordene i Google end i de andre søgemaskiner, og det er måske her forklaringen ligger, at der kommer for få besøg fra de andre søgemaskiner, så konverterings % bliver unøjagtig.
Med venlig hilsen Steen

Mvh Steen Svalø

www.kirstensdyrebutik.dk Alt i dyreartikler. Alt i gravering. Alt i hundetegn. Alt i skilte.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:14

Hej Steen.

Jeg tænker, at da der er mindre konkurrence på Yahoo i Danmark end på Google, så er der også færre I skal ud og sammenlignes med.

Så når endelig folk kommer ind på jeres side og I kan levere det, som kunden ønsker, så er sandsynligheden for at de netop køber hos jer også større.

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)