Hej alle på Amino
Jeg sprang ud i at blive selvstændig november i år, da mit alternativ var at stå uden arbejde. Startede op som vognmand for et kurerfirma i København, forholdsvis lile foretagende. Der var selvfølgelig lidt startomkostninger, på ca. 50.000 kr, som jeg ikke havde, men beløbet er forholdsvis lille, så regnede med banken ville hjælpe med det, da mit budget ser ganske fornuftigt ud, så jeg sprang ud i det. Set i bagspejlet var det en STOR brøler. Der sker det, at min tidligere arbejdgiver nægter at udbetale mig den seneste løn (dec) som jeg skulle bruge til opstart. Så nu står jeg i en situation, at jeg mangler ca 50.000 kr her og nu, forskellige kreditorer ånder mig i nakken og vil have deres penge. Jeg får udbetalt ca. 36.000 kr her til januar, som jeg skal bruge på nye udgifter for januar, samt alle de nuværende udgifter på ca. 50.000 kr jeg har.
Mit budget er udreget af en revisor, og der er taget højde for alt. Mit problem er at jeg intet havde at smide i virksomheden selv, har ingen lejlighed eller hus eller bil(bilen er leaset) at stille sikkerhed i, og derfor afvises jeg. Jeg kan gå personlig konkurs, men vil ikke opgive efter 1½ måned, men kan omvendt heller ikke finde en løsning. Krisen rammer mig, bankerne er så bange :/ Aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre nu |
Har du brug for en investor eller långiver her og nu? Så opret en annonce på Capino med det samme, og få adgang til det store kartotek over seriøse investorer og långivere.