Never mind...Kenneth....jeg fik jo så aldrig svar fra dig.....udover du lige skulle vende tingene med dine partnere!
Bortset fra det....må jeg give Bent ret...det lyder "usandsynligt billigt"
Jeg vil nu også råde dig til at passe på.
Hej Peter.
Hvad skal han være særligt opmærksom på i denne faresituation med tilbud der er "usandsynligt billigt" ?
Det du mener er at det ikke kan lade sig gøre og derfor vil du råde ham til at vælge en anden revisor der tager det dobbelte så han ikke bliver taget i røven? Hvis det ikke er din holdning vil jeg gerne kende nogle af faresignalerne man skal holde øje med ved en for billig leverandør.
Men jeg er enig - det er da billigt så du må da gerne oplyse hvilken revisor du har brugt og bagefter hvordan det gik.
VH Jørgen Olsen
Vi kan jo tage den kæmpe stak af anmodninger om omgørelse af foretagne skattefri virksomhedsomdannelser m.v. som ligger på Skats bord fordi man efterfølgende er blevet opmærksom på, som regel ved Skats hjælp, at en foretagen omdannelse ikke opfylder de krav der er stillet i loven.
Noget helt andet er; Hvis virksomheden kun har eksisteret i to måneder er der jo næppe nogle udskudte skatter og lige bortset fra at man ikke kan stifte et selskab med tilbagevirkende kraft (op til 4 uger i praksis) så lyder det da som en ret nem opgave hvor man ikke behøver at lave en skattefri virksomhedsomdannelse.