Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til en lille ændring

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa


Nu er jeg lige blevet medlem idag! Jeg sidder her og sveder over alle de pokkers indlæg. For efter, at have læst et par føler jeg jo, at jeg går klip af en masse guldkorn hvis ikke jeg læser alle

 

Nå men til pointen:

 

Mit lille forslag er, at når man trykker på et link åbner der sig et nyt vindue. Så jeg slipper for, at trykke tilbage tilbage tilbage for at komme retur til amino.dk igen.

Bare mit lille forslag.....

 

Super god side!
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, godt forslag. Jeg vil også foreslå, at indlæggende havde deres egen url, istedet for tingene foregår i et frameset, fordi på den måde vil det være nemt at refererer indlæggende indbyrdes.


En anden (lille) ting er, at det kunne være superfedt, hvis man kan embedde en flashfilm i sin "signatur" - jeg prøvede idag, men <embed>-tagget blev på enelleranden måde slettet..


Bare lige nogle ideer

 

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fedt med nogle forslag - jeg er dog ikke helt enig :)

Nyt vindue
Links bør ikke være tvunget til nyt vindue eller ny fane - det bør være et valg folk selv træffer, og for nogle vil situationen være lige omvendt... Ikke træt af at trykke frem og tilbage, men træt af at lukke vinduer.

Hvis du bruger Internet Explorer og vil åbne dem i et nyt vindue kan du enten højreklikke og vælge åben i nyt vindue eller holde shift nede mens du trykker på linket, så åbner siden i et nyt vindue.

Bruger du Mozilla FireFox kan du bruge samme metode, og hvis det er en ny fane du vil åbne siden i klikker du bare på linket med mouse3 (typisk dit scroll hjul) eller holder ctrl nede mens du trykker på linket.

Flash
Jeg synes det er en dum ting at kunne have flash i sin signatur. For det første kan jeg ikke se behovet for det og for det andet synes jeg det kan blive problematisk at man kan risikere at skulle loade noget tungt eller at folk kan få noget alt for generende/fokus-optagende i deres signatur.

Andet
For at opridse på hvad jeg selv synes at kunne være bedre (de fleste ting har vist været oppe tidligere, men ved ikke om de er glemt eller bevidst droppet):

1) Direkte link til tråden eller svar-siden i de mails der sendes ud ved svar, i stedet for den side hvor man bare ser det ene svar og så skal klikke på jump to og først gå hen til den side kommentaren er på (forudsat der er flere sider i tråden).
De ser f.eks. sådan her ud de links der er i øjeblikket: http://www.amino.dk/idealbb/dview.asp?postID=3064&mtype=reply

2) Tidsformat
Ud med det AM/PM, det må amerikanerne gerne beholde selv ;)

3) Tegnformat
Hvis man benytter "Quote"-funktionen eller "Kladde"-funktionen ifbl. med nye indlæg eller svar der indeholder specialtegn såsom ÆØÅ, så går FireFox (og vist også andre browsere) helt i selvsving og ødelægger teksten - så kan man skrive sit indlæg om forfra :/

Det er de tre ting der irriterer mig mest til dagligt, det ville være rart hvis de kunne blive rettet - jeg ved tidsformatet var rettet på et tidspunkt, men det blev ændret tilbage... How come?
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey guys


Debatsoftwaren er købt som beset og der er måske nogle ting der kunne være anderledes.
Jeg kunne sikkert betale mig fra diverse rettelser, men jeg har ikke tiden til det pt.
En eller anden dag giver jeg det en omgang, men indtil da må i leve med de små skavanker der er.
Håber i overlever det.

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin. Du skal bestemt ikke betale for de små ting der kan laves om. Og, tak fordi du har betalt til dether til at starte med! :) Resten må vi finde ud af efterhånden - og for min skyld gerne via et lille kontigent, som kan bemidle en senere udvikling.


 

Mvh David

 

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

PS. Er den også købt med "Comic Sans" eller hvordan er det med det..?


 

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er nu ikke så meget pengene. Jeg har bare så hammer travlt med SPAMfighter, at jeg ikke kan holde fokus på udvikling af debatten. Jeg ville gerne være primus motor på at vi mødes m.m., men vi er inde i en så afgørende fase af firmaet udvikling, at jeg ikke kan overkomme mere pt.

Dbh martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej fonten kan man nemt ændre som du nok kan se 
Og så god nat :-))))

Dbh Martin
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Naturligvis overlever vi - det har vi jo gjort indtil videre uden problemer :) Det er småting der snildt kan vente.
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstiller mig, at dether forum efterhånden er modent til, at man ret nemt vil kunne finde et "board", som står for deher ting.. Det kommer vel til at skulle koste nogle penge (bare lidt), og de penge må findes på en kollektiv måde, hvor alle betaler til dether vidunderlige forum (og det mener jeg virkeligt!)



Jeg kan så desværre ikke se nogen ændring i fonten - men jeg overlever vel nok - selvom jeg nemt kan forstille mig noget "bedre"..


 


Og, ja, godnat. Der er en ny dag imorgen 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)