Hej folkens. Jeg står bag SpamDiet.com I sin enkelthed sikre den forums imod spam ved at opdatere deres DB's med data fra SD's globale database og kan opdateres lokalt som admin på sit forum. Jeg har simpelthen ikke tid til at videre udvikle det. Det er lidt skrabet pt. Jeg har dog en velskrevet plan over de simple addons/værktøjer der skal udvikles til div forum sofware. Det er lavet fra bunden og køre simpelt. Der medfølger et forum med eget domæne (.com) som virker som "honneypot" til data til den globale DB. Det er pt i 4 sprog - det er meget nemt at, indsætte nye sprog da Det CMS er lavet som multilangauge platform. Der er ikke kørt markedsføring på sitet og der er ingen indtjening. Dog er der flere forums der bruger sikkerhedssoftwaren allerede via Spamdiet.com Der kan bannes både, IP, E-mail og domæner. Disse bannes globalt på tilmeldte brugeres forum's. Jeg er meget usikker på hvad en evt. salgspris skulle ligge på - og vil egenligt gerne have det afsat da jeg ser det som en super service. Men tid og lysten er der ikke.
Hvis der skulle være int. personer her der kunne tænkte sig sådan et site - så giv jer til kende evt send en PM. Jeg får lavet nogle screenshots af admin panelet så i kan se hvordan. |
Anti spam løsning til forum software site sælges måske
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Supply Chain blæksprutte
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)