Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

start af solcenter

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Jeg har tænkt på at købe et solcenter.

Men jeg ved intet om det, så kan i ikke godt fortælle mig hvordan man bestyrrer sådan en butik, hvad man skal lave når man har et solcenter, Og jeg har læst indlæg om det men har ikke fundet særligt meget ud af hvad man skal gøre når man har en et solcenter, hvor mange kunder har man cirka pr. dag? hvor tit skifter man rørene og skal man selv skifte dem? og skal man gøre rent hverdag?

Håber jeg kan få nogle gode svar!

Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 19:45

godt spørgsmål så må vi håbbe der en flink en der svar på det..

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:51

denniis:

Hej, Jeg har tænkt på at købe et solcenter.

Men jeg ved intet om det, så kan i ikke godt fortælle mig hvordan man bestyrrer sådan en butik, hvad man skal lave når man har et solcenter, Og jeg har læst indlæg om det men har ikke fundet særligt meget ud af hvad man skal gøre når man har en et solcenter, hvor mange kunder har man cirka pr. dag? hvor tit skifter man rørene og skal man selv skifte dem? og skal man gøre rent hverdag?

Håber jeg kan få nogle gode svar!

Solcentre er blevet den moderne måde at vaske penge hvide på. Desuden kommer der højest sandsynlig en lov, der forbyde unge under 18 år, at gå i solarie pga det er meget skadeligt.
Du besidder ik viden om drift af sådan et sted, og en ny lov kan fjerne store dele af målgruppen. Så overvej kraftigt om det er noget der er fremtid i, og ik bare et hul du smider dine surt tjente penge i... Der findes masser andre investeringer, der er langt mere fremtids sikret, og giver mere...

Tilmeldt 27. Jun 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:07

Hej Dennis :)

Hvor mange kunder man har pr. dag, er da meget afhængig af; belligenhed, kvalitet af solarier, konkurrence i valgte by, reklamation etc......

Men vi har selv et solarie, og mht. hvor ofte man skal skifte rør, kommer det selvfølgelig an på ens firmapolitik, vil påstå der skal sættes nye rør i hvert halve år, hvis det skal være et solarie af høj kvalitet. Rørerne kan dog sagtens holde (selvfølgelig afhængigt af brug) et år og mere, men vil nok ikke være lige så effektive.. Du kan godt selv skifte rør, ellers kan man få elektrikkere til det. Vedrørende rengøring er der her i byen, flere unge (16-18 årige) som gør solarierne rent for dem, og det er hver dag ja :-)
Håber du kan bruge det til noget.

Mvh Thomas Skjødt

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:16

Her i byen stjæler folk de pengeautomater i centrene i stedet for at ligge pengene i dem..

Lige et der har været lukket på grund af smadret væk og pengeautomat prøvet stjålet.

Tænk også på hvor mange kunder du skal have, hvis alle giver en 10er for 5 min sol.

Dyr el regning og huslejen skal også dækkes..

Måske sjov hobby "biks" men tror ikke du kan gøre det til levevej.

Og ja med de nye love på vej går det nok ikke helt så nemt...

Håber du finder ud af det rette valg

Fra Herning
Tilmeldt 4. Aug 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 15:35

Hej Dennis

Jeg tænkte over det samme for ca. 1 år siden. Jeg ringede rundt til de forskellige selskaber, og fik tilsendt div info. osv.

Jeg fik en pris på ca. 750.000 for komplet center(kan ikke huske om det var 2/3 sol med), mener det var for sådan et hus man kan finde på nogle tankstationer. Og skulle ha gennemsnit 37,5 kunde pr dag.

Jeg sprang hurtig fra, da jeg synes der var for meget arbejde i det, i forhold indtjening.

Mvh Kenneth

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:39

Tja...Solcentre er vel næppe nogen guldgrube.

Og som der skrives, store investeringer, og en del arbejde.

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 12:41

Jeg har et solcenter her i Kbh. (omegn)

Jeg skifter rør for hver 220 timer. Gør rent hver dag.

Husk, at der skal være stor sikkerhed (kamera, samt døre må ikke kunne brydes op når fx. piger tager sol)

Hygiejne er MEGET vigtigt.

Jeg har kun 6 sole i mit center og jeg tjener efter alle regninger er betalt ca. kr. 80.000,- i lommen pr. måned.

Så jeg synes det er en god forretning ;-)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:53

Sander pennerup:
Jeg har kun 6 sole i mit center og jeg tjener efter alle regninger er betalt ca. kr. 80.000,- i lommen pr. måned.

For 80.000 pr måned, har du enten ekstremt mange kunder hver dag. Eller en dyr minutpris ;) Og ingen der stjæler eller smadrer noget.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 13:12

Mange kunder ja.. normal minutpris, har haft mit bøvl med forsøg på indbrud m.m. Men det er klaret nu ;-) Det der ud af...

Ps. Længe leve janteloven hva´?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)