Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BLIV NUSKIN FORHANDLER !!..

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Herinde..

Jeg er selv lige blevet forhandler af NU SKIN Produkter som er hudcreme og shampoo..

Der er netop kommet et nyt produkt der sælger sig selv, nemlig " Rynkestrygejernet " Det er en lille maskine der består af en metalplade og et skafte samt udgiver små stød der får gang i huden samtidig med den bruger Gelè.. Den udglatter rynker, smilehuller samt strækmærker. Selvfølig kan sådan en maskine ikke trylle og lave det flot ved en behandling. Sådan en mskine og behandling kan holde huden flot og glat i ca. en uge og jo man får pænnere hud og kommer til at se yngre ud.. Der er patenet på denne maskine så der er kun det ene firma der laver dette og vil aldrig komme konkurrenter på dette. Dette er en oplagt mulighed til et lille ekstra job i denne finanskrise. Man kan bruge hjemmeside, homeparty eller tage på messe/centre. Du kan skrive til mig hvis dette kan have interresse...FDFRAGT@GMAIL.COM.

Du kan også se lidt om produktet på : rynkestrygejernet.dk

Jeg har en omsætning lige pt der holder min husleje hjemme og kunderne kommer gennem mine opslag rundt omkring..

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Undgå venligst at oprette flere indläg omkring samme emne.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)