Hej |
Jeg syntes det ser super godt ud. Det er virkelig lækkert og gennemført simpelt. Jeg er personligt ikke glad for billedet under "folkene bag cineo". Jeg ved at det er meget brut, men jeg sytnes det er skørt at skære ham af ved hovedet. Det virker i mine øjne meget upersonligt. Det er dog et flot billede, og jeg tænker at i evt. kan kompencerer ved at have fotos af jer selv nede på siden. Det ville i mine øjne gøre det mere personligt og troværdigt.
Derudover får jeg et generelt indtryk af at i er rimelig dyre. Jeg ved ikke om det er tilfældet, men en flot hjemmeside med præsentation af lækre produkter, helt uden at der bliver nævnt priser, får for mig en alarmklokke til at ringe, som siger "Det koster en BONDEGÅRD det her". Hvis det ikke gør det, tror jeg i skal overveje at få sneget en statement ind der hedder "Godt design og udvikling behøver ikke koste kassen". Hvor og hvordan har jeg ikke lige idé til. Er i derimod forholdsvis dyre, rammer det perfekt, og holder formodentlig nogle kunder væk, som alligevel ikke vil betale den pris i kræver.
Slutteligt syntes jeg lige i skal sætte body { bakcground-color: #ffffff; } i css'en. Her på min udviklingscomputer, har jeg baggrund sat til grå for ikke at glemme det. Selvfølgelig kører alle browsere i dag med hvid som default, men det kunne da ske at en tosse eller to har ændret deres default farve til skrigende pink, og det ville da være lidt synd for jeres kønne site. Derudover er der sikkert flere webfolk end mig, som kører med en anden default farve for at kunne se om der er sat en baggrundsfarve...
Håber du kan bruge mine tanker til et eller andet. Held og lykke med det.
Venligste hilsner
Michael