Hej Aminoer,
Efter fire og en halv måneds hårdt arbejde og en god del forsinkelse er min hjemmeside (
www.dacadia.eu) endelig kommet op og køre. Derfor vil jeg meget gerne modtage jeres kommentarer og konstruktive kritik af både design og indhold.
På forhånd tak,
Thomas
Flot side! Den ser ved første øjekast overbevisende ud, men det rinder lidt ud i sandet, ved nærmere eftersyn, og hvis jeg forestiller mig at jeg har en smertefuld kindtand som herhjemme vil koste 25.000
* du mangler introduktion, du går direkte til begrebet "tandturisme". Hvad er tandturisme? Hvorfor i det hele taget få lavet sine tænder? Er tænder ikke det, som folk primært burde søge din side frem på?
* hvorfor Ungarn? Flere jeg kender bruger Sverige, og med 67/100 kurs er det jo i top. Kender én der var i Sverige forleden, tandtjek + 2 røngtenbilleder, 600 kr ny kurs = knap 400. Hvorfor dog drage helt til Budapest for dette? Forklar? Der bør introduceres en grund, et slags argument.
* argumentér, brug prissammenlignings eksempler. Her koster det xxx, i Budapest xxx osv. Hvad koster en bro, en stift, et gebis, en fyldning, et hul osv i Danmark versus Ungarn? Hvad koster et røngtenbillede? Hvad koster det at få fyldt en tand?
* designet virker ikke ens, det ser ikke ens ud i forskellige IE'er og FF'er, Safari, Opera osv. Hvorfor er nogle overskrifter højrestillede, og andre overskrifter venstrestillede?
* der er al, al for snæver afstand mellem billeder og tekst, teksten står for gnidret - ikke blot ift linieafstand, og billeder, men også ift sektionerne..
* igen - det er uklart hvorfor man skal vælge Budapest og ikke Malmø eller Vilnius, som begge er billigere. Der står blot f.eks "Budapest - en populær tanddestination. Budapest har meget at byde på for turister", øh - nå? Javist er Budapest en populær destination, men ligefrem at tage derned for at få boret i sine tænder...