Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af ny webshop

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

alperne:

Hej,

Jeg er ved at starte noget import op, og vil rigtig gerne have en hjemmeside, hvor jeg kan sælge min varer.

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen som har nogle gode erfaringer med noget, som de kan anbefale?

Jeg har selv en hjemmeside, men vil gerne ha bygget et nyt op, da dette business ikke er helt det samme :-) Jeg håber nogen kan hjælpe mig, alt over 5000 kr har ingen interesse.

Håber at høre fra nogen, da den skal være oppe at køre om højst en måned.

Vi kan nok godt hjælpe dig for en billig penge. Vi har erfaring med oscommerce webshoppen samt virtuemart - så du skal bare finde et template på nettet der passer til din stil, købe det og sende det til os - så sætter vi det hele op.

Timepris 250kr.

Du er velkommen til at sende en email eller pm med dit tlf nr så vil vi kontakte dig.

Tilmeldt 14. Dec 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:22

jeg har prøvet at ringe jeres nummer op, men ingen svar :)

Fra København
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 14:33

Hejsa,

Jeg kan sagtens lave super flot design til dig og sætte det op i strict valid 1.0 Xhtml og CSS 2.3, inden for 14 dage til en pris på 5000 ex. moms.

Så fremt du vil have designet tilpasset en bestemt webshop, kan jeg sagtens finde en pris på dette også.

Du skal være velkommen til at sende mig en mail, såfremt det har din interesse.

Mvh

Lars

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 15:31

Hej Alperne!

Min e-butiksløsning er designet til at køre som et ekstra system på en eksisterende hjemmeside. Min primære målgruppe er derfor de kunder, som allerede har haft en hjemmeside.

Du anbefales til at se nærmmere på min løsning: Hvordan du vha. din hjemmeside kan oprette en ny butik samt administrere/opsætte den ('Hurtig hjælp'-siden); hvordan du kan lave et link til din nyoprettede butik og lægge det ind på din hjemmeside ('Integration'-siden). Du skal være opmærksom på, at systemet er helt selvbetjent og at din nyoprettede butik er helt klar til brug ved oprettelsen.

På 'Ekstern betalingsserviceudbyder'-siden får du at vide, hvordan du kan lave en betalingsaftale med enten Freepay, Fribetaling eller PBS. Hvis dit valg falder på Freepay eller Fribetaling skal du være opmærksom på, at de bl.a. også vil hjælpe dig med at ansøge om en indløsningsaftale med PBS.

Hvor meget det koster om måneden kan du godt kigge på den prisliste på 'Prisliste/Bestil service'-siden. De første 3 - 4 måneder er gratis og der er ingen oprettelsesgebyr.

Mit shopsystem er indbygget med regnskabs- og lagerstyringen.

Chuuuuu

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 16:53

Vi kan ligesom Jørgen nævner det, godt få en shop op at køre til jer indenfor budgettet. Et loft på 5000,- betyder selvfølgelig at vi ikke kan sidde og nørkle med alle detaljer, men hvis vi evt. starter ud fra et flot template, og sætter det op i en god, open-source løsning uden for meget tilpasning, kan det fint lade sig gøre. Når der så er kommet gang i butikken, og i har lidt flere penge til webudvikling, kan vi bygge alle de spændende features på i godt kunne tænke jer, og måske lave et mere personligt design. Når dit budget nu er så forholdsvis lavt, vil jeg foreslå at vi laver det på fast pris fremfor timepris.

Du er meget velkommen til at ringe til mig nu, og høre om hvordan vi kan gøre det på tlf. 60 86 29 66. Jeg sidder her i hvert fald til kl. 19 i dag. Alternativt kan du sende mig en mail på mv(snabela)mediatown.dk

Venligste hilsner

Michael

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)