Hej Alperne!
Min e-butiksløsning er designet til at køre som et ekstra system på en eksisterende hjemmeside. Min primære målgruppe er derfor de kunder, som allerede har haft en hjemmeside.
Du anbefales til at se nærmmere på min løsning: Hvordan du vha. din hjemmeside kan oprette en ny butik samt administrere/opsætte den ('Hurtig hjælp'-siden); hvordan du kan lave et link til din nyoprettede butik og lægge det ind på din hjemmeside ('Integration'-siden). Du skal være opmærksom på, at systemet er helt selvbetjent og at din nyoprettede butik er helt klar til brug ved oprettelsen.
På 'Ekstern betalingsserviceudbyder'-siden får du at vide, hvordan du kan lave en betalingsaftale med enten Freepay, Fribetaling eller PBS. Hvis dit valg falder på Freepay eller Fribetaling skal du være opmærksom på, at de bl.a. også vil hjælpe dig med at ansøge om en indløsningsaftale med PBS.
Hvor meget det koster om måneden kan du godt kigge på den prisliste på 'Prisliste/Bestil service'-siden. De første 3 - 4 måneder er gratis og der er ingen oprettelsesgebyr.
Mit shopsystem er indbygget med regnskabs- og lagerstyringen.