Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netcafe

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
 Hej allesammen,

 

 Er der nogen herinde der kender firmaer der kan levere netcafe løsninger, det som jeg tænker på er et firma der kan stå for hele it delen a-z.

 

 Og har i nogen ide om hvad det vil koste at starte en netcafe, altså udstyr ikke lokaler. ca. 20-25 pcere

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er velkommen til at give mig lidt flere oplysninger om, hvad du skal bruge så skal jeg lave et godt Amino tilbud til dig.
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg var selv i gang med samme projekt engang og fandt i den sammenhæng et firma der leverede alt EDB til 0kr i opstart, og derefter "bare" ville have 15.000kr pr. mdr. så stod de for alt vedligehold og opdatering af pc''er m.m. Men jeg kan self. ikke huske hvad de hed eller om de stadig findes.

 

Men bor du i trekantsområdet eller der omkring, vil jeg gerne give dig en hånd med projektet og evt. tilbud på det du skal bruge.

 

Venlig hilsen

Henrik Meyer

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du tænker på software delen så tag evt. et kig på danske Smartlaunch: http://www.smartlaunch.net/
De har sikkert også nogle anbefalinger, de har i hvert fald en del år i branchen efterhånden.
Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal da være velkommen til at skrive en email til mig. Jeg har tidligere leveret løsninger til netcaféer, alt fra "kun" maskiner til "nøglefærdig" - hvor vi stod for alt, og kunden reelt bare skulle møde op og åbne caféen.

Mvh

Johnny

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
 

 Hej igen allesammen og tak for jeres svar,

 

 Grunden til at jeg undersøger det her med netcafe er at der i øjeblikket er et godt tilbud på et stort lokale i roskilde midt som egner sig meget godt til netcafe- årlig husleje 60.000kr. der var for et år siden to netcafer i roskilde, den ene ejer valgte åbne en spisested istedet og den anden er lige lukket- mest på grund af manglende færdigheder hvis i spørger mig. og nu har en by som roskilde med 60.000 indbygger ingen netcafe. og jeg mener der er grundlag herfor.

 

I er velkommen til at give mig en bud/ide på hvad et nøglefærdigt projekt kunne koste med 25 lesasede pcere incl. alt.

prisen er meget vigtigtigt da jeg ikke er meget for at låne i banken og starter kun hvis det kan lade sig gøre med det penge jeg har.

 

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Undskyld jeg spørger, men er der virkelig økonomi i at drive en netcafe? Personlig kan jeg absolut ikke se hvordan du vil få det til at løbe rund økonomisk. Har du undersøgt om der i det hele taget er et behov  for den slags cafeer længere?

 

Hvis du gerne vil være det tyrkiske svar på A.P. Møller, skal du nok finde en anden beskeftigelse

 

Ravn

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/4/2006 12:18:25 PM Forfatter: Ravn

Ravn




 

Hov hov - nu ikke så negativ. Man kan vel ligeså vel blive milliardær på at eje netcafeer over hele verdenen som at sælge morgenmad, bare man har den rigtige indgangsvinkel, modet og evnerne :)

Én af dem fra Springet er her inde, og deres netcafe kører efter sigende godt. De mange Boomtown netcafeer rundt omkring, må vel også have sin berettigelse? Jeg tror på ideen, i sær i en by som Roskilde med 60.000 indbyggere og ingen netcafeer. Du ved jo ikke engang hvad han vil med netcafeen :)

Den kan lejes ud til undervisning tidlig på dagen - f.eks. hvis han selv eller andre ønsker at starte hold for pensionister, arbejdsløse, whoever som mangler computerkundskaber. Så kan den om eftermiddagen servicere turister der lige skal sende mails hjem, tjekke homebanking, vejrudsigten, bestille billetter i den næste by de skal til, og så videre mens den senere på eftermiddagen og til sent på aftenen, bliver taget i brug af unge der skyder hinanden i Counter-Strike, UnrealTournament, og hvad der ellers måtte være af spil.

 

Held og lykke med det AP, men hvis du tror på ideen, ville det være synd at lade 100.000,- fra banken stoppe dig )

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Jeg har på et tidspunkt arbejdet i computer butikken Cybercom inde på Frederiksberg. De giver dig 80% rabat på alle spil hvis det er til brug på en netcafé, mener det er den sats de kører med :)

 


 

Sig du skal tale med Pan eller Morten... hils gerne fra mig ;)

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad angår spil vil jeg anbefale dig at kontakte distributøren http://www.entertainment-trading.com/ frem for at købe gennem en forhandler. Du vil skulle købe et rigtigt stort antal licenser, så du kan helt sikkert få en god pris.

Jeg kender selv en der driver nogle netcaféer, og så vidt jeg ved er det ikke et nemt marked - priserne er pressede meget, og hvis du skal overleve bliver du nødt til hele tiden at have fingeren på pulsen for hvad der er hot blandt spillerne samt sørge for at arrangere events etc.
Jeg tror også Tommy''s forslag om udnyttelse af kapaciteten er godt, det virker så vidt jeg kunne forstå i hvert fald rigtigt godt hos Xzile fra springet.

For øvrigt mener jeg at have læst af Boomtown er lidt af en underskudsforretning, dog ved jeg ikke om det er netcaféerne der trak det ned. Det er naturligvis en anden sag hvis der absolut ingen konkurrence er i Roskilde, så kan det være at forholdene er lidt bedre :)
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)