Hej Nicolai tak for dit input. Enig mht. bureaukratiet. Du er selvfølgelig nød til at have nogle generelle retningslinier, som du melder ud, men netop ved at gøre andre ting, tror jeg at, ihvertfald de faste kunder, ved at disse regler kan bøjes lidt.. Og selvfølgelig kan de det.. Hvis den lokale købmand kender dig og du har glemt din pung, for du måske også lov til at vente med betalingen til næste dag, -men det er ikke sikkert at samme gør sig gældende i Bilka.. Og her tror jeg at vi som netshops kan vinde noget.. Ved at tage de gamle dyder op igen.. Derfor lagde jeg mit indlæg her.. For at se om det bare er mig En ting, som du skriver og som jeg vil tage til mig er det med en ekstra seddel lagt sammen med varerne, som kunden kan sende med retur.. Det er godt, så den stjæler jeg.. Håber at du kan leve med det ![]() Gennemskuelighed overfor kunden er vigtig, ellers gør jeg også som dig.. Forlader kassen uden varer og vælger en anden.. (der er jo nok om budet). Jeg har en lille tavle i på mit lager/butik, hvor jeg skriver små budskaber, som jeg skal huske mig selv på og et af dem er faktisk.. "Listen and Learn".. Lyt til kunden og lær af det.. Og fejl kan vi jo alle lave, men siger du undskyld, evt. putter en lille ekstra ting i pakken og så ellers lærer af det, så er der ikke sket varig skade (hopefully). ![]() Held og lykke med projekterne |

Tror det er SmartGuy.dk jeg selv har hugget ideen fra i sin tid...