hej jeg har fundet en systue hvor jeg skal have sat en produktion af tøj igang, derfor vil jeg hermed stille en masse spørgsmål som man jo altid har og vil have livet igennem. det vil være rart, hvis nogen herinde kunne hjælpe med at besvarr dem. 1. når jeg har fået syet tøjet i enkelt design, er spørgsmålet om der er nogen herinde som har erfaring med, hvor man kan gå hen for at få mønster på tøjet i form af noget flot enkelt eks. tryk af blomster motiver, med lidt glimmer på osv.? 2. trykkeren skal helst være fra sjælland og omkring københavn. 3. hvor går man hen hvis man vil have en rulle bomuldsmetervare trykt i eget design med mønster i forskellige farver? 4. hvem kan tilbyde billige og holdbare emballage i form af plasticposer, papirsposer, æsker til smykker allesammen i eget logo og i små oplag? jeg har været inde på forskellige hjemmesider såsom embacollage, conzeptproductions osv. men kravet er bestilling af 2000-5000 stk. smykkedesign jeg laver selv smykker og ville høre om der skulle være nogle gode steder som jeg ikke kender. 5. hvor køber man flotte perler, sten, 925 kæder, osv. til engros priser? på forhånd tak yasmus |
Hej!
Jeg kan evt. hjælpe dig med tryk på tøj. Jeg laver flere forskellige typer at textiltryk, så sig til, hvis du ved mere præcist hvad det er du vil have lavet........