Mangler din virksomhed fremtidens mand?
Det danske marked kræver omstrukturering, og derfor er muligheden for at ansætte freelance vejen frem, så læs dette og måske er det dig der mangler det jeg kan tilbyde.
Mine kompetencer:
Er du/I en mindre virksomhed? Så er muligheden her for, at få hjælp til alle de ting som en salgschef normalt står for, og aflaste ejeren/direktøren for firmaet. Dog uden at man behøver ansætte en til fast mdr. ydelse, men kan bruge i det omfang som man har brug for. Du er ikke bundet af en funktionær kontrakt med lang opsigelse, der vil være mulighed for at lave længere varende samarbejde.
Jeg har været med til at starte 3 virksomheder, siddet som salgschef i en af de store telekæder i danmark, samt været med til at opbygge et phoner-team hos en stor detail forretning også i Danmark
PT står jeg og mangler mellem 2 – 10 timer’s arbejde om ugen i Vestsjælland min timeløn snakker vi om ved et personligt møde, hvor det også vil være nemmere at beskrive hvilke muligheder jeg kan tilbyde din virksomhed!
Såfremt det har fanget din interesse er du mere end velkommen til at kontakte mig.
Mvh
Henrik Gundersen Email: henrik@supremerollers.dk Mobil: 20 302 303
|
Freelance "salgschef" til mindre virksomheder
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)