Hej Aminoer. Jeg tilbyder i det nye år vare til webshops i ovenstående katagorier. Der er tale om håndsmedet foldeknive, med damascus stål. Da der er tale om unikke produkter ser jeg selvfølgelig gerne at i køber varen ved mig, men kan også laves som dropshipping og uden investering, men med noget lavere fortjeneste. Grunden til at de er unikke er mønsteret i klingens damascus stål. Derfor hvis du har 1 stk til salg er denne reserveret til dig i en nærmere aftalt peiode. Der er ikke moms på varen da jeg ikke er momsregistreret. Der er naturlig vis fuld garanti efter købeloven. Billeder af solgte de knivmodeller i oktober og november er ved blive lagt op på: damascus.vulf.dk Knivene blev solgt meget hurtigt og derfor tror jeg at prisen kan tåle et hak op. Jeg får 15 knive hjem medio januar som jeg vil sælge på denne måde. Jeg vil ikke sælge dem andre steder i denne periode, men håber på at finde 4- 6 forhandlere der vil tage dem ind i denne forsøgsperiode, med 2 - 3 knive til hver forhandler.
Så lige nu søger jeg nogen der vil være intereseret i ovenstående, som har en seriøs webshop. Send en mail til mig på jagt@vulf.dk eller skriv en besked herinde så finder jeg dig. kommentar og spørgsmål er da velkommen her i forumet. Hilsen Vulf.dk
|
Så vil jeg lige bidrage med en gratis webshop til evt. interesserede i dine varer :-)
www.ShoppinNet.com/shop.asp
Fuld gratis support...