Hej Amino. Jeg går i tankerne at tjene lidt mere. Så jeg fået den idé at tjene lidt penge på pointshop kampagnerne, de kører flere kampagner hvor de udlover Gratis mary dvd, Ice age, 4 poser slik, og 5 ritter sport i kender dem nok. Kan desværre ikke give link til kampagne siderne, da det går imod Amino's skrappe regler. Men det går ud på det kommer ind en side hvor de får smidt et skrabelod i hovedet, du får smasket du vinder og det er sikkert, altså 100 vinderchance for du vinder et eller andet slik eller dvd. 1. Ville i skrabe? Så skraber brugeren og han vinder en random ting enten, en dvd eller noget slik, pointshop udlover det til brugererne. de får tillykke i hovedet. 2. Ville i gå videre? - eller er det for nemt Så åbner kampagne siden med pointshop hvor det tydeligt du lige skal indtaste en email og et kodeord, så får du det du har vundet. 3. Ville i oprette jer som bruger derinde? 4. hvem er min målgruppe 5. Holder konceptet? Har tænkt mig at skrabe kliks via google adwords og facebook. Mvh. Simon |
Hej Simon.
1. Nej
2. Ja
3. Nej
4. ?
5. Nej
Det var den hurtige version
Men nej, jeg tror ikke det holder. Ideen er jo allerede kørende, og har været "misbrugt" længe.
Jeg tror ikke på at folk gider den slags, alene af dén grund at man efterfølgende bliver væltet omkuld af nyhedsbreve fra et hav af firmaer.
Prisen for at gøre en sådan side kendt vil nok også være meget høj, i forhold til hvad den kan tjene hjem.
Vælger du alligevel at gøre det, så held og lykke (men uden min "skrabede" hjælp)
Mvh.
ditbrugtmarked