I min webshop har jeg desværre oplevet at kunder bestiller varer uden at betale for dem Det gør mig rigtig harm og sur.. Og hvad gør man ??? Lidt baggrundom shoppen: Man kan betale med mange typer af kort og ved bankoverførsel og det er kun ved bankoverførsel at jeg har oplevet snyderiet. Jeg skriver højt og tydeligt at ordren først bliver sendt, når betalingen er registreret, men må man egentlig det ??? Nå, men det gør jeg og heldigvis for det.. Så tjekker jeg selvfølgelig oplysningerne, som "kunden" har indgivet og hver gang har jeg her, haft min mistanke og derfor været på vagt.. Så jeg har altså ikke sendt varer afsted til nogen og er derfor ikke blevet "rigtigt snydt", så som min mand siger "lad det være ved det", men jeg vil nu gerne høre om andre har været i lignende situationer og hvad har I gjort ???? Jeg har talt med politiet, som siger at det er meget vanskelige sager, men at det er en form for butikstyveri og at jeg må "true" dem lidt via mail.. Og det har jeg så gjort + skrevet på shoppen at svindel politianmeldes. Jeg tænker bare at hvis disse personer opgiver falske navne og adresser, så kan de vel også opgive falske email adresser og så sender jeg små trusler ud til fuldstændige uskyldige mennesker.. Det er jeg jo ikke vild med... |
Det er nu én gang sådan, at der altid er nogle "brodne kar" ind imellem.
Hvis du har en formular på din hjemmeside, så er der næsten altid nogle der "lige skal prøve" og sådan er det desværre bare.
Hvis du har en formular på din hjemmeside, så er der næsten altid nogle der "lige skal prøve" og sådan er det desværre bare.
Hvis du alligevel har kortbetaling på dit site, hvorfor har du så i det hele taget muligheden for bankoverførsel?