Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Julekalenderen her på siden

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har så længe julekalender her på siden i download sektionen hørt den så snart jeg kunne komme af sted med det, har længe gerne ville give en kommentar til den, men har ikke kunne finde kommentar feltet som ellers forekommer ved andre indlæg/downloads jeg skriver derfor dette lille indlæg da du – Martin opfordre til at ligge en lille kommentar hvis vi har hørt den. jeg downloader den hver gang, men gad da også godt vide hvor mange andre herinde der hører julekalenderen.

Til Martin må jeg lige sige at jeg syns det er en vanvigtig god ide at give lidt af eksemplerne fra din bog. Det er et fedt arrangement du har overfor at hjælpe iværksættere erfarne som uerfarne, det er fedt og alle rådende er korte og præcise og ikke mindst særdeles brugbare.

Det er jo ikke et helt eksakt indlæg men det er vel ikke kun mig der ikke kan finde det omtalte kommentar felt ved julekalenderen under menuen download.  men skriv da endelig en kommentar herunder hvis i som mig også lige ville give den en med på vejen. Eller hvis i har en svaret på den for mig bort gåede kommentar mulighed.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

God damn, du har ret. Jeg var den eneste der kunne se kommentarfeltet, super flot!
Med andre ord havde jeg lavet en fejl og den er nu rettet.
Tak for tippet og tak for din ros, den blev jeg rigtigt glad for.

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)