Hej, Jeg har opfundet et nyt program til oprydning af ligegyldige filer i Windows. Det er der ikke noget nyt i, sådanne programmer er der masser af. Forskellen er blot, at hvor andre programmer fjerner mellem 30-50 MB overflødige data, så fjerner mit produkt over 2000 MB data. Allerede ved en hel ren installation. Da jeg er langtidssygemeldt flexjobber, ønsker jeg at sælge teknologien til dig, som har tid og ressourcer til at markedsføre et produkt, baseret på min teknologi. Jeg vil gerne hjælpe dig med at udvikle det færdige program, sådan som du ønsker det. Send en PM for mere information - der er noget med at man ikke må skrive sin hjemmesideadresse direkte her i forum. Mvh Søren Vedel |
En "ren" Windows XP fylder omkring 1,5 gb når den er nyinstalleret.
Hvordan får du den til at fylde -500 mb?
Du er velkommen til at smide henvisninger til din egen hjemmeside, eller andres, her på Amino.
Hvis produktet skal ud og markedsføres, skal det få windows xp til at "køre hurtigere" - Jeg tvivler på at diskplads et et issue nu om dage, 1 gb diskplads koster under 1 krone nu om dage, så hvis et stykke software kan spare mig 2 gb data, så skal det tilbyde mig noget andet af mere værdi som bruger. (Jeg bruger dog ikke selv windows xp)