Hej jeg har tidligere skrevet følgende her nederst på siden. Det ene lokale, det på 140 kvm er nu blevet udlejet, dog ikke til en herinde fra. Jeg vil gerne have det andet udlejet også plus jeg har et mere, som ligger på 1. salen til det andet jeg har har fået udlejet. Det er 125kvm. uistandsat, tidligere været brugt til kontor i forbindelse med trykkeri. Det har adgang til toilet og der er en vask i lejemålet. Der er desuden en stor tagaltan med havudsigt. Hvis du kender en der vil leje dette eller kontorlejemålet herunder eller hvis du selv vil leje det, så giver jeg, hvis det bliver udlejet, 1000 kroner i dusør. Endvidere så giver jeg ved hurtig aftale december og januar leje gratis. Med venlig hilsen Jacob, 30 30 40 45
--------------------------- Jeg har to stk. erhvervslejemål til leje i 5900 Rudkøbing. Det ene er en sidegade til gågaden og er ca 190 kvm. fuldstændigt nyistandsat. Det består at et meget stort rum med "glasbur" og lille køkken bag afskærmning. Derudover er der 5 kontorer/lagerrum. Der er endvidere gode muligheder for udstilling i vunduet. Der er desuden eget toilet/bad og adgang til have. Det er masser af edbstik, el-stik samt netstik til rådighed. Der har tidligere været kontor, men kunne også sagtens bruges til butik, netcafe eller lignende. Rigtig mange muligheder. Det andet lejemål ligger nede ved havnen og er en del af en større bygning. Det er ca 140 kvm. med yderligere adgang til toilet og have. Rummet er et stort rum med adgang til have og et mindre rum. Rummet er uistandsat. I rummet er der en vask. Rummet ville selvfølgelig kunne bruges til lager, men derudover vil det evt. kunne bruges til produktion eller værksted. Der ville muligvis også kunne være en keramiker eller lignende. Hvis der er brug for mere plads er der mulighed for at leje tilstødende lokaler eller førstesalen. Jeg er til at snakke med om det meste så tøv endelig ikke med at ringe på 30 30 40 45 Med venlig hilsen Jacob Lauvring Jensen ---------------------------------------
|
Lokaler til leje, dusør gives
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)