Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt koncept søger råd og kontakter

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en idé til et produktkoncept, der løser et problem som skal løses og allerede løses i dag, men til en tiendedel af prisen for de nuværende løsninger, og samtidig til en højere kvalitet. Det lyder temmelig langt ude, og er det måske også. Men den nuværende løsning baserer sig på en teknologi, der var smart i 1989, men i dag er forældet.

Markedet i DK er på ca. 2 mia. kr. (dvs. lige nu er det 20 mia, men med mit koncept bliver det så til 2 mia.) og verdensmarkedet er i størrelsesordenen 100 mia. Det er B2B, og der er én kunde i DK.

Konceptet baserer sig på kendt teknologi, men der skal programmeres en hel del. Jeg kender to ressourcepersoner, der har indgående viden om teknologierne i konceptet.

Jeg har ikke nogen penge,og jeg har heller ikke tid eller lyst til at gå ind i det som andet end idémand og sælger. Jeg synes bare, det vil være synd, at gøre ingenting, når nu muligheden er der for at gøre noget, man både selv kan tjene på og som andre kan spare penge på.

Nogen, der vil byde ind med et godt råd eller en god kontakt med penge og/eller ambitioner? Helst i Aalborg-området.

Kristian

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)