Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Skriv privat besked"

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 06:09
Hvor mange stjerner giver du? :

"Skriv privat besked", er i denne, nye version blevet sådan en fancy lightbox-floaterdims, som er megairriterende i Safari på Mac. 
Man forsøger at skrive noget, og hvert 30. sekund får man en promt om at et script fucker op og sløver hele lortet ned, og om man allernådigst vil være venlig at abandonne det. Men man bliver hængende, for man var jo lige i gang med at skrive en besked, og så danser min browser og jeg ellers frem og tilbage på den måde, 2 gange i fucking minuttet.

Irriterende? Åh ja. 
I øvrigt har jeg aldrig modtaget et svar på de nu i alt 3 beskeder, jeg har skrevet på den måde. Om de overhovedet kommer frem, eller om folk bare er nogle røvhuller, skal jeg ikke kunne sige- men kan vi I denne juletid ikke tro på det bedste i folk og det værste om software i stedet?

Er det noget I kan kigge på?

I øvrigt synes jeg personligt, at floateren er lidt nederen og alt for lille. Opfordrer til, at man nærmest skriver kommentarer til hinanden - og noget af det, jeg altid har synes var rart ved Amino, var at folk skriver lange romaner af gode råd til hinanden privat. Nu opfordrer det lillebitte skriveområde, og selve floaterens flygtige natur, til at man i stedet skriver: "Dit problem. Skidt. Bare. Ærgeligt. Hej Heeeeej". Giv nu os damer, en hel side at skrive på, så vi kan fordybe os i hinandens skide Scannet problemer og bagtale hinanden, som vi er bygget til :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:35

har aldrig kunnet finde den funktion til at sende private beskeder, hvor er den?

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 06:42

Emil:

har aldrig kunnet finde den funktion til at sende private beskeder, hvor er den?

Ja, det er også blevet lidt kringlet i sig selv. Før I tiden kunne man gøre det direkte fra et indlæg, en person havde skrevet. Nu skal man ind i deres profil, komme sig over hjertetilfældet man får af information-overload og så klikke på "skriv privat besked", der står under personens avatar i øverste, venstre hjørne (som nummer 3, efter "inviter til dit amino netværk" og "skriv besked i gæstebog"). 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:09

Tak. Lige kort udenfor emnet, så din hjemmeside, kalder man den tegnestil du bruger noget specielt? Synes den er helt fantastisk.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 07:15

Hej Emil. 

På et helt teknisk plan, hedder min tegnestil: "Awesome!"
(Prrffttt.. jeg er bygget af platheder, her til morgen)

Tak for rosen :-)  Men ja, teknisk set er det vektortegninger, det meste af det - og så ellers.. mjae.. toony? Jeg ved ikke helt, hvad man kalder den.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:35

Hej Lone

Kan du tage et screendum til mig af fejlen og maile den til martin@thorborg.dk ?
Så vil jeg gå i dialog med vores kære leverandør!
Tak for tippet.

Dbh Martin

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 17:02

Den er sendt ;-)

EDIT:  I øvrigt kan jeg, efter at have modtaget et svar i eftermiddags konkludere at beskederne dog NÅR frem, og at det altså bare er julestemningen der svigter hos folk, og ikke softwaren der gør.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:46

Super, du kan se mit indlæg her:

http://dev.communityserver.com/forums/t/504816.aspx

Jeg tror efterhånden jeg har samme status hos Telligent, som du har hos Fona.
Med andre ord bliver jeg nok ikke inviteret til deres julefrokost ;-)
Super at beskederne dog når frem.

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)