Ønsker at sidde i en Bestyrelse!? Er en ung fyr på 24 år, hvor ideerne vælter ud som iværksætter, problemer er, at økonomien ikke er så god til alle mine ideer.... Så lige i øjeblikket, er min Iværksætter drøm gået i stå.. Men dermed min Anden drøm IKKE... Jeg ved ikke hvorfor, og hvad det er der gør jeg ønsker at "prøve" dette, men ønsker at sidde i en bestyrelse, være med til at træffe beslutninger, diskuttere arbedjsforhold/vilkår m.m. Dertil skal siges, jeg INGEN erfaringer har med dette, og ej, hellere uddannelse inden for det område, men man kan jo hellere ikke uddanne sig til alt, visse ting afhænger jo også af ens væremåde/tankegang!!
Jeg håber der er nogle der måske kan hjælpe mig med at komme videre... Eller endnu bedere, står og mangler et ekstra indput i virksomheden... Jeg gør det selvfølgelig ganske GRATIS da det er for at finde ud af hvad jeg vil og om jeg har det der skal til, for at besidde sådan en "stilling"
Mvh Kenneth Jørgensen |
Hej!
Jeg mener, at det at sidde i en bestyrelse kræver en vis erfaring, ofte inden for et bestemt felt.
Bestyrelsesarbejde er hårdt arbejde(ikke nogen kaffeklub)og der følger et vist ansvar med sig.
Jeg tror nok, at du skal samle noget praktisk/teoeretisk erfaring, inden du kaster dig ud i bestyrelsesarbejde.