Hejsa. Jeg har mulighed for at købe siden http://bladezintl.com/ samt alle undersider. Der skal naturligvist laves lidt om. Logo og flash reklame. Prisen er under 3000,- incl moms. Er det muligt at flytte sådanne en side over til et .dk domæne. Og hvad vil det koste? Er det skrevet i et sprog som er til at have med at gøre? Hvad skal jeg sikre mig at få af filer hvis jeg køber det? Er det for dyrt? Der skulle efter sigende være et udemærket vedligeholdelses system. Jeg kender ham der ejer siden og han kan finde ud af det og han er bestemt ikke en IT nørd =) hvad er din mening om designet? Hilsen Vulf.dk |
hvis domænet er bladezintl.dk er ledigt hvilket det er kan du bare bestille det. hvis du vil have et webhotel med så bestiller du det sammen med det hos en webhotel udbyder one.com, surftown.dk, i123.dk der er mange. hvis du bare vil have domænet så dk-hostmaster.dk.
enhver der kan handle på nettet kan bestille et domæne.
om siden er for dyr. altså 3000 går du ikke helt galt i byen hvis du kan bruge design osv. det koster jo ellers en del at få lavet. siden er lavet i asp hvilket er et meget brugt server side script sprog. men det er ikke noget man bare lige ændre i.