Kære Amino-ven og forretningsdrivende Du har uden tvivl stor kompetance i dit fagområde, men dygtighed og høj kvalitet er ingen garanti for succes, hvis ikke man forstår at skabe interesse og salg. Er din ordrebog fyldt eller er flere kunder velkomne ? Fungerer din salgsteknik optimalt ? Ved du altid hvor du er henne i en salgssamtale, og hvordan du mest effektivt kommer til ordreafgivelsen ? Trænger du og dine medarbejdere bare til ny energi og inspiration ? Få et skræddersyet salgskoncept for netop din virksomhed, du nemt og effektivt kan praktisere. Lær at styre samtalen, lær at aktivere kunden gennem korrekt spørgeteknik og få kunden til selv at argumentere for dine produkter/services og opnå den markedsandel du ønsker og fortjener. Jeg er en erfaren salgscoach, som har beskæftiget mig med salg, markedsføring og salgstræning i mere end 20 år, og skabt enestående resultater for mig selv og andre. Jeg formidler ukompliceret og enkelt en metode ALLE kan lære, som er baseret på international anerkendte salgs- og præsentationsteknikker, men som tager udgangspunkt i netop DIN virksomhed. Invester 4 timer, og 6500 kr. i kursusudgift uanset deltagerantal - så kommer jeg til Jer og skaber forståelse, effektivitet og metode uanset dine/Jeres forudsætninger. Jeg er 42 år, udenlandsdansker, erhvervsmand og coach og bosiddende i Spanien og Nordsjælland, og underviser overalt i landet, når jeg er i Danmark. Min motivation er, at jeg kan lide at coache og skabe nye relationer samt medvirke til vækst og fremgang. Henvendelse for yderligere information : mail4molina@yahoo.es
|
Lær at sælge med et skræddersyet salgskoncept for din virksomhed
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)