Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

INVITATION - JCI BusinessForum

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Slangerup
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 31
Fra  Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
ER DU INTERESSERET I BUSINESS?

I forbindelse med mit medlemskab af netværksorganisationen JCI og drift af egen virksomhed, har jeg stor interesse for området, og modeordet, BUSINESS.

Derfor, er jeg med til at tage initiativ for etablering af et landsdækkende sparringforum og netværk for Business-interesserede, JCI BusinessForum. Konceptet er nemt og ligetil - vi har en månedlig sparringsaften (regionalt), hvor ligesindede mødes, får og gir'' sparring på konkrete forretningsorienterede dagligdagsudfordringer.

ALLE businessinteresserede kan deltage, herunder iværksættere, selvstændige, ejerledere, erhvervsledere, etc., etc., men man skal have interesse i at deltage aktivt og ønske sparring indenfor området forretningsdrift- og udvikling. Ydermere, er det et super forum for selvstændige/SMV''er, som endnu ikke har en bestyrelse eller for iværksættere som mangler de sidste indspark/ressourcer for at komme i gang.

Er du interesseret i business?! Så send straks en mail til JCIBF@hotmail.com og få mere information, samt invitation til næste sparringsmøde i dit område - det er gratis!

Næste møde er i København, Nyhavn, allerede på tirsdag, d. 6. juni, kl. 18.00, så skynd dig, hvis du er bosat i Københavnsområdet.

Mød op - gi'' og få sparring - gør business!

Vi ses.

Med venlig hilsen

Claus J. Jensen

JCI BusinessForum

... for dig som vil Business!

Claus Jesper Jensen Entusiastisk iværksætter indenfor rejse, medie- og mobilebranchen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)