Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig Flash Intro.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det dig der kan lave en lækker flash intro til Love Sensation?? 

 

Så skriv til mig :)!, daniel@lovesensation.dk 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Jeg kan desværre ikke lave en flash intro til dig - men smutte lige forbi din side og kunne ikke undgå at bemærke følgende:

Du har på forsiden, følgende poster http://lovesensation.dk/lovesensationbhh.jpg
Billedes størrelse er på 1684px × 2382px men du har sat bredde og højde på billedet  til 450px × 650px. Altså loader du det store billede, men viser det i en anden størrelse. Det påvirker at jeg skal loade 2,7 MB for at se et billede for 450px x 650px.

Dette er helt hen i vejret. Få dog lavet det billede du viser på siden i den rigtige størrelse til at starte med. Du spare både båndbredde, harddiskplads samt du får en bedre loadtid.

Kan du ikke selv finde ud af, at rediger billedet til den rigtige størrelse, har jeg taget mig den frihed, at gøre det for dig.

Billedet er resizet, således den er 450px bred, og så i det rigtige højde/bredde forhold.

Billedet var endvidere gemt med et DPI tal til tryk, det er slet ikke nødvendigt når den vises på Internettet. Den er nu lavet om til 72 DPI.

Det redigerede billede kan du finde her:

http://media-corner.net/files/lovesensationbhh-resize.jpg

Og størrelsen er nu nede på små 165 KB - 16,75 gange mindre end før.

Fortsat god søndag!

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Jeg laver blandt andet en del simpel flash (animation uden for meget interaktivitet) Og du skal da være velkommen til at kontakte mig med information om hvad du mere specifikt står og mangler på mail@casperheiberg.dk

Så skal jeg nok give dig en god pris.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Hvis du ikke allerede har fundet en løsning, er du meget velkommen til at skrive eller ringe. Vi kan helt sikkert få stykket dig noget lækkert sammen til en fornuftig pris.

mv(snabela)mediatown.dk - 60 86 29 66

Fortsat god dag.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)