Jeg vil lige slå fast med mit kendskab til forbrugerombudsmanden, at hvis man Co-registrerer, så skal man selv "hakke af" ud for hver af de kilder, man fremover ønsker at modtage mails fra. Ikke fordi jeg har undersøgt det; men bare fordi jeg kender forbrugerombudsmandens holdning.
Så det, at man skriver i en tekst, at du samtidig er tilmeldt nyhedsbrev x tror jeg ikke på holder i byretten.
Det skal altså være en bevidst handling, der sker fra brugerens side - ikke noget, der "bare sker".
Der må da være flere der har gode og dårlig oplevelser i "skuffen", med hensyn til at markedsføre sig, uden at denne tråd går hen og bliver en reklamesøjle for egne interesser. Meningen med tråden var at få lidt at vide om de erfaringer folk har gjort sig, når de har invisterret tid og penge i at markedsføre sig både med hensyn til webrelateret, tryksager eller noget helt tredje medie.
Tjah, jeg synes ikke adwords giver så specielt meget salg. Måske er det fordi man er nyopstartet og når man ikke har et "markedskendt" navn, kan det være svært at få kunder ind. Det bedste tror jeg ville være at få et magasin som skriver om de ting man sælger til at lave en "test" eller en anmeldelse af et produkt.. Dét er jeg sikker på vil give en masse positiv feedback.