Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring på godt og ondt...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige slå fast med mit kendskab til forbrugerombudsmanden, at hvis man Co-registrerer, så skal man selv "hakke af" ud for hver af de kilder, man fremover ønsker at modtage mails fra. Ikke fordi jeg har undersøgt det; men bare fordi jeg kender forbrugerombudsmandens holdning.

Så det, at man skriver i en tekst, at du samtidig er tilmeldt nyhedsbrev x tror jeg ikke på holder i byretten.

Det skal altså være en bevidst handling, der sker fra brugerens side - ikke noget, der "bare sker".

Mvh,

Christian

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 12:37

Der må da være flere der har gode og dårlig oplevelser i "skuffen", med hensyn til at markedsføre sig, uden at denne tråd går hen og bliver en reklamesøjle for egne interesser.
Meningen med tråden var at få lidt at vide om de erfaringer folk har gjort sig, når de har invisterret tid og penge i at markedsføre sig både med hensyn til webrelateret, tryksager eller noget helt tredje medie.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:15

Nu er der ikke nogen som lægger op til at skabe en reklame søjle, men blot poientere hvilke muligheder der forelægger og give en forklaring herom.

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 13:17

Tjah, jeg synes ikke adwords giver så specielt meget salg. Måske er det fordi man er nyopstartet og når man ikke har et "markedskendt" navn, kan det være svært at få kunder ind. Det bedste tror jeg ville være at få et magasin som skriver om de ting man sælger til at lave en "test" eller en anmeldelse af et produkt.. Dét er jeg sikker på vil give en masse positiv feedback.

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 13:30

Er der nogen af jer, der har erfaring med byttehandler?
Tænker f.eks. på bannerbytning.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)